Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Jak zrobić budynek np. Dworca PKP w 3ds maxie?

<< < (11/12) > >>

Rozi:
Dziękuję Ci Marcinie za odpowiedź, póki co tak będę musiał zrobić, ale myślę, że jest jeszcze łatwiejszy sposób na zrobienie dachu, ten jest pracochłonny.

Pozdrawiam

Poscikk:

--- Cytat: przepioramarcin w 31 Sierpnia 2008, 11:29:18 ---Sprawa się wyjaśniła.
Przekonwertowałem teksturę z bmp do tga korzystając z Gimpa
i wszystko jest prawie dobrze.
Prawie, ponieważ nie widać niektórych boków kominów i krawędzi dachu(tych z tyłu)
 

--- Koniec cytatu ---

Możesz zapisywać do .bmp tylko, że podczas zapisu wchodzisz w zaawansowane i wybierasz 24-bit. To rozwiąże problem.

przepioramarcin:
Poproszę jeszcze o radę związaną z niewidocznymi w symku fragmentami modelu.
Wiem, że tekstura widoczna jest tylko z jednej strony ściany boxa.
Czy można nałożyć teksturę na drugą stronę ściany czyli jakby od środka?

Odnośnie dachu, to zrobienie tego wyżej zajęło mi minutę.

youBy:
Można. Trzeba ją skopiować i zastosować opcję flip, zaznaczając poszczególne płaszczyzny/elementy/trójkąty.

Rozi:
Witam,
siedzę nad tym już kilka godzin i nie potrafię zrobić dwóch tekstur na jednym obiekcie. To, co pisał Żabek chyba odnosi się do 3d studio max 9, a ja mam 7. Próbowałem zrobić tak jak on pisze, ale u mnie jest coś innego :D

Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod