Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje
Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Patrykos:
hunter nie mówię tutaj o zdjęciu, lecz o tym, jakie barwy mają byki po ZNLE. Ta kolorystyka kompletnie nie pasowała, ta wersja (ostatnia) jest wporządku!
adsim:
Nadszedł czas na kolejną teksturę. Tym razem jest to ET22-554 z ZT Żurawica:
W rzeczywistości prezentuje się tak: http://www.gftk.cal.pl/cpg1418/displayimage.php?pos=-62
Link:
http://eu07.pl/userfiles/3160/ET22-554.zip
Podziękowania dla EU07-033 za zdjęcia oraz dla Sigmana za testy:)
Pozdrawiam.
adsim:
Witam. Czas trochę odświeżyć ten temat;) Przedstawiam ET22-1147 wykonaną ze zdjęć kolegi EU07-033. Oczywiście dziękuję mu za dostarczenie świetnego materiału na teksturę.
Zdjęcia tego loka możecie zobaczyć tu: http://www.gftk.cal.pl/cpg1418/displayimage.php?pos=-1762
No i link:
http://eu07.pl/userfiles/3160/ET22-1147.zip
Życzę przyjemnych służb:)
Dolmio89:
Mała uwaga co do tej tekstury, a w zasadzie to nawet nie do tekstury, a do paczki. Paczka zawiera zmienione tekstury pantografów i wózków ET22, w przypadku tej maszyny wszystko wygląda ładnie, ale z tych tekstur korzystają wszystkie modele ET22, i lśniące nowością pantografy i wózki niekoniecznie pasują do tekstur nieco bardziej sfatygowanych maszyn. W pliku z opisem paczki nie ma ani słowa o fakcie podmiany tych plików. Czy w czasie testów nikt nie zwrócił uwagi, że mniej uważni użytownicy maszyny nieświadomie zmieniają sobie wygląd wszystkich swoich byków? Moim zdaniem najlepszym wyjściem z sytuacji byłoby stworzenie zmodyfikowanych plików t3d i mmd dla tych maszyn, lub pozostawienie starych tekstur pantografów i wózków.
WSK:
Moim zdaniem można zrobić to inaczej, .t3d oraz .mmd i .chk zrobić kopię i dać nazwę np. 201E-CARGO.
W pliku .t3d pozmieniać nazwę tekstury wózka, patyków. Wtedy zmieniamy nazwę tekstury wózka i patyka na taką jaką zamieniliśmy w .t3d .
Pozdrawiam!
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej