Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Zmiany w trasach zależne od godziny uruchomienia
nortonex:
Całość brzmi bardzo ciekawie :) Ja również mam błogie wakacje, więc mogę pomóc :)
maciekmaciek:
Wątpie żebym się do tego nadawał, ale spróbować chyba każdy może... Mam nadzieję że to nie jest karalne :) Chętny do pomocy :) Jakby ludzi brakowało to GG :)
JONIN_EZT:
Witam.
Jak dla mnie ten pomysł jest trafiony. Wprowadzi taki bardziej urozmaicony bieg na symkowych trasach. Ze składami mogę trochę posiedziec, bo w sumie nabrałem trochę doświadczenia w robocie ze składami i mogę trochę ich utworzyc w paru wersjach. Zostaje drugie pytanie czy realne składy się przydadzą do fikcyjnych tras, to już zależy od Was.
Zastanawiam się czy by się nie dało jakoś prościej ominąc problem z plikami timeXX.XX.inc dlatego że powstanie trochę bałagan gdyby się brało wszystkie trasy pod rząd, chyba że się je podzieli ze względu na trasy. (to tylko moje spekulacje bo nie znam się aż tak bardzo na takim układzie budowania inców do tras).
Spróbowac nie zaszkodzi tylko mam takie obawy jak to było z innymi planami, najpierw się wszyscy niby zabierają a potem już mniej no i upada. Już po wstępnych wynikach dosyc dobrze to wygląda. Nie wiem jak reszta, ale można wreście coś wspólnie stworzyc.
Pozdrawiam
youBy:
--- Cytat: JONIN_EZT w 23 Czerwca 2008, 20:58:31 ---Zastanawiam się czy by się nie dało jakoś prościej ominąc problem z plikami timeXX.XX.inc dlatego że powstanie trochę bałagan gdyby się brało wszystkie trasy pod rząd, chyba że się je podzieli ze względu na trasy. (to tylko moje spekulacje bo nie znam się aż tak bardzo na takim układzie budowania inców do tras).
--- Koniec cytatu ---
--- Cytat: Ra w 22 Czerwca 2008, 17:20:01 ---1. Wybieramy scenerię, powiedzmy o nazwie zwrotnicowo.scn.
2. Starter sprawdza, czy istnieje katalog scenery/zwrotnicowo - jeśli nie ma takiego katalogu, uruchamia normalnie.