Była jakaś trasa (nie pamiętam nazwy), chyba Testowo. Składa się ona jakby z dwóch tras połączonych ze sobą. Spora część trasy jest przesunięta o wektor poleceniem origin. Pomyślałem sobie, oooo symkowi pewno ciężko sporą część trasy przesuwać o wektor (dla każdego obiektu trasy). Postanowiłem napisać programik, aby nie musieć przesuwać o wektor całą część trasy. Napisałem, przerobiło wspórzędne dla każdego obiektu. Dołączyłem ową część trasy ze zmienionymi dla każdego obiektu współrzędnymi do głównego modułu trasy. Odpaliłem symka i ...... (jak sądzicie, był znaczy wzorst FPS)?
Okazało się, iż kompletnie to dla FPS nie ma znaczenia.
No i tu wychodzi dlaczego od jakiegoś czasu jestem przeciwko dalszemu rozwijaniu Maszyny i zabraniu się w końcu za SPT
Symek jaki jest każdy widzi.
Ja widzę coraz fajniejsze trasy i tabor. Są jakieś ograniczenia, ale operując tym co jest i coraz lepszym hardwarem idzie to jakoś ku przodowi.
Nie ma co chrzanić o SPT, Ci, ktorzy krzyczą o SPT, niech się wezmą do roboty i niech rzeczywiście pomogą. Ja pomóc nie mogę, gdyż więcej byłoby problemów z moją pomocą niż pożytku (mam na myśli programowanie).
Mam wrażenie, że Ty oprócz gadania ani nie robisz nic do starego ani do nowego symka.
Co do sedna sprawy, hmmmmm dziwne, ale wydaje mi się, iż muszą zajść jakieś zbiegi okoliczności (specyfika trasy i kompa czy ustawionych opcji). Dużo tras na moim HDD jest poprzez include i jest ok. Ponadto w samym terenie includ includa pogania. Coś na rzeczy na pewno jest o czym pisze Bohun, ale stawiam na bohunowego kompa, że coś w nim nie teges.
Najlepiej wypuścić 2 wersje trasy (z includami i bez) i niech na więcej kompów się testuje.