Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Optymalizacja symulatora

<< < (4/5) > >>

jageer:
Przepraszam za być może głupie pytanie, ale czy jest możliwość zrobienia tzn jakiegoś szybkiego przeprogramowania symka pod procki i systemy 64-bitowe ?? Czy raczej jest to niemożliwe, bo wiąże się z robieniem wszystkiego "prawie" od nowa ?

ShaXbee:

--- Cytat: mateu ---Mhm, skoro tyle sie dzieje  moze warto zalozyc dla symka konto na sourceforge lub znow postawic traca i svna?

--- Koniec cytatu ---
Planowalem to zrobic w zeszlym tygodniu ale niestety lenistwo przemoglo checi do pracy - postaram sie postawic w dlugi weekend te uslugi.


--- Cytat: jageer w 21 Maja 2008, 07:28:53 ---Przepraszam za być może głupie pytanie, ale czy jest możliwość zrobienia tzn jakiegoś szybkiego przeprogramowania symka pod procki i systemy 64-bitowe ?? Czy raczej jest to niemożliwe, bo wiąże się z robieniem wszystkiego "prawie" od nowa ?

--- Koniec cytatu ---

Ze tak brzydko sie zapytam - Po cholere? Jesli oczekujesz od przejscia na 64bity wzrostu wydajnosci mozesz sie srogo zawiesc, poza tym nie sadze zeby kod symka pisany pod BC++ bylby mozliwy do przekompilowania pod kompilatorem supportujacym x64

Krzysiek626:

--- Cytat: jageer w 21 Maja 2008, 07:28:53 ---Przepraszam za być może głupie pytanie, ale czy jest możliwość zrobienia tzn jakiegoś szybkiego przeprogramowania symka pod procki i systemy 64-bitowe ?? Czy raczej jest to niemożliwe, bo wiąże się z robieniem wszystkiego "prawie" od nowa ?

--- Koniec cytatu ---
Może mnie nie zabiją,
słyszałem że były takie próby, nie wyszło z tego nic zachęcającego.

bohunIC:
Czy te zabiegi nie przypominają aby próby zrobienia z PACMANA czegoś w stylu GTA? I tak nic z tego nie wyjdzie więc po co się męczyć.

Poscikk:
Zawsze jakieś fps można jeszcze wydusić, tym bardziej, że ludzie dysponują teraz duuuużo potężniejszymi komputerami niż 3 lata temu. Porównując niektóre gry z naszym symkiem, mam w nich tyle samo fpsu co w MaSzynie(np. crysis). Oczywiście nie wszędzie. A to zapewne dowód na to, że można jakieś działania poczynić, aby trochę szybciej to wszystko działało. Co do wersji 64-bit: 100% poparcia dla ShaxBee'ego. To przysforzy tylko więcej problemów niż jest dotychczas. Także wersja x64 mija się całkowicie z celem, ale prace optymalizacyjne jak najbardziej są wskazane(a przynajmniej próby zrobienia czegokolwiek w tym kierunku).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod