Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

Optymalizacja symulatora

(1/5) > >>

panthero:
Witam serdecznie wszystkich użytkowników - jestem nowy na forum, ale Waszego Dzieła używam już od dawna - kolej kochałem także od dawna. Od dawna jestem także programistą - pascal/delphi, c/c++, java i asembler. Zakładam ten wątek ponieważ chce poznać zdanie programistów symulatora na temat sensowności wykonania optymalizacji funkcji użytych w tymże symulatorze i przepisania ich całkowicie jako tak samo funkcjonalne, ale bezpośrednio języku asemblera - mam na myśli np. fizykę. Sam symulator zdaje mi się - po oględzinach być napisany w Delphi, lub C++ Builderze Borlanda. Naprawdę Wasz projekt jest niesamowitym przedsięwzięciem i chyląc czoło wszystkim, którzy pracowali nad symulatorem - oferuję moje umiejętności pisania w języku asemblera x86 (jako całej rodziny tego typu procesorów) aby zoptymalizować najbardziej obliczeniowo obciążające procesor metody poszczególnych klas, których zapewne użyliście w tym symulatorze. Wiem, że po prostu możecie nie uwierzyć w moje umiejętności programowania ogólnie dlatego - zapraszam na http://panthero.republika.pl. To takie moje małe portfolio - hehs - niby programy w Javie pod platformę J2ME, ale one niech będą potwierdzeniem, że potrafię programować obiektowo. A efekty moich prac w asemblerze, które de facto powstały w czasie moich studiów, a które dalej trwają mogę przesłać zainteresowanym - teraz z grupą kolegów na studiach wprawdzie tworzymy - dydaktycznie w asemblerze prosty system operacyjny, ale naprawdę wielkim zaszczytem byłoby dla mnie gdybym mógł także pomóc w pracach nad tak wspaniałym projektem jakim jest MaSzyna:) Zaznaczam - to nie jest kolejny post typu - proszę o źródła - wcale ich nie chcę i nie potrzebuję - developerzy wiedzą o co mi chodzi - wystarczy ciało jednej metody - która ma wykonać złożone obliczenia, a ja mogę napisać taką samą w asemblerze - maksymalnie ją optymalizując. Oczywiście niekiedy nie możn