Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)

<< < (6/6)

Rozi:
Coś bardziej dla modelarzy, aniżeli trasopisarzy.

1) (29.03.2008) Model wózka 1XTa (pierwszy screen):
- Podziękowania dla @Patrykosa i @Krzyśka626, za nadesłanie zdjęć.
- Tekstura wózka, brak tekstury kół.
- 2,5k poly.
- LOD.

Dziękuję @Patrykosowi za cenne uwagi. Poprawiłem wózek według jego zaleceń. Teraz chyba się prezentuje dużo lepiej :) Można pobrać go tutaj:

Dla posiadających 3D Studio Max 2009 lub nowszy:
http://eu07.pl/userfiles/8639/priv-1XTa_max.7z

Dla posiadających starsze wersje 3D Studio Max:
http://eu07.pl/userfiles/8639/priv-1XTa_obj.7z

Żabek:
Ja zadam pytanie techniczno-formalne: gdzie jest belka bujakowa i gniazdo czopa skrętu w tym wózku? Ja nie lubię jak wózek z wagonem trzyma mi się na słowo honoru... Wiem, że tego nie widać, ale przy 2k5 poly, 10 czy 20 więcej nie zawadzi...

Patrykos:
Jak będziesz dodawał belkę i czop to dodaj też klocki hamulcowe.

youBy:

--- Cytat: Żabek w 21 Lutego 2010, 11:42:13 ---belka bujakowa

--- Koniec cytatu ---
Wózki 1XT z odmianami oraz 25TN nie posiadają belki bujakowej. Mają one tylko jeden stopień odsprężynowania — przy kołach. Belkę bujakową można spotkać w wózkach typu Diamonda (2XT).

szogun:
http://eu07.pl/userfiles/9629/sprzegi_powietrzne.7z
Węże aktualnie zawarte w taborze, opis użycia w info.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod