Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje
Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
Paul:
Ładny model ale bez przesady... Tą barierkę to chyba spokojnie można by jako płaską teksturę zrobić :D
Pozdr
REWIZOR:
--- Cytat: pol102 w 29 Września 2008, 23:14:47 ---Przepraszam za OT ale czy ponad 7k poly na model wiaduktu tu nie przesada? Sam plik max ma 115mb czyli więcej niż max całej linii 546!!
--- Koniec cytatu ---
Zamiast krzyczeć i marudzić, pomóż koledze lub daj wskazówki. Marcin wyraźnie napisał, że to jego pierwsze modele i się uczy.
EP08_015:
Wszyscy się uczymy całe zycie, a niektórzy jeszcze dłużej :) a tak na powaznie, niedługo udostepniam bydgoski punkt kontrolny BW2 oraz 2 wiaty z linii węglowej > http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Screny_v2/Budynki_obiekty/.
http://eu07.pl/userfiles/212/Budynki.zip
Dokładam wersje tego wszystkiego w samych plikach t3d. Uwaga. Nie dolączam tekstur. Tekstury są w katalogu z maxami. Wiadomo należy zmodyfikowac pliki t3d tak, by móc tekstury wrzucić do textures a modele do models. Trasopisarze napewno sobie poradzą. Jakby coś to pisać.
http://eu07.pl/userfiles/212/Budynki_obiekty_w_t3d.rar
Pozdrowionka.
bohunIC:
Autorzy dają plik max więc jaki problem przerobić sobie to na low poly? Żaden. Włodek mi podesłał kiedyś modele ale za dużo zabierały, zamiast przioczyć to se sam przerobiłem i są już w scenerii. A wiadukt klasyczny nie powiem, jak go odchudze to wstawie sobie w Dejawach bo taka troche ''pustynna burza'' się znalazła.
Swoją drogą to przydała by się kładka na 3/4/6 torów jakby ktoś miał ochotę zrobić.
SM31-113:
Witam, Przedstawiam model dworca Lublin Północ.
Wersja 3ds maxa 2010
Data dodania: 21.04.2009r.
LINK: http://eu07.pl/userfiles/3972/Lublin_polnoc_4.rar
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej