czym zasadniczo różni się kabina EU20 od EU04?
EPek, jeszcze raz, gratuluje pięknej kabiny. Masz chłopie talent do nich
Niestety nikt nie posiada dokumentacji foto pulpitu eu20, a nim cokolwiek do symka zrobiono to pulpit eu20 byl juz dawno wyciagnięty z loka. Co do EU04 to jakieś resztki pulpitu są w Jaworzynie. Podobno (tak słyszałem) lokomotywa EU04 pojechała do skansenu w warszawie głównej o własnych siłach, to chyba było zaraz po wycofaniu z eksploatacji.
To co mamy teraz w symku w przypadku EU20 to jedynie moje domysly, jak mogło ewentualnie to wyglądac. Z racji ilości osi napewno byl 2 (SR) uklad silnikow a co za tym idzie dodatkowy miernik na pulpicie. Powinna byc tez sygnalizacja jazdy oporowej, która przeniosłem na główny panel z lampkami, ale tez z racji braku mozliwości jazdy wielokrotnej, nie bylo w kabinie lampek jazdy na oporach i bezoporowej 2 loka oraz lampki sterowania wielokrotnego. Pozatym nie powinno byc wiekszych zmian. Szkoda wielka ze nie została wykonana żadna dkumentacja fotograficzna pulpitu i przedziałów w czasach, gdy ten lok jeszcze był kompletny.
Co do urządzeń SHP to montowano je w póżniejszych latach eksploatacji. Bardziej szczegółowych informacji z zakresu historii i modernizacji tych pojazdów powie wam Et22_rulz, gdyz nie dość ze to maniak trakcji elektrycznej zabytkowej to do tego ma opis tego loka.
Nowe screny w obu katalogach.
19.03.08.
W sumie modele na dzis ukonczone. Pozostało zeskalowanie przyrządów i przygotowanie fizyki dla Eu04 (poprawki) i dla EU20 a tego wszystkiego dokona mistrz pliku *.chk - ET22_Rulz.