Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Nowy Autosan H9

<< < (2/3) > >>

Pit:
admineu07: Przeglądnalem narazie wszystkie H10 i PR110D. Kompletu nie poskladam raczej z niczego. Musze sie udac na PKS Krakow (puki nie zburza :)

Marcin_EU:

--- Cytat: "holo_b" ---ja tam bym to namalował raczej. ale to jest moje zdanie i większość się pewnie z nim nie zgadza (bo kiedyś dostałem już burę za próbę wprowadzenia "malowanek")
--- Koniec cytatu ---


No niestety wiekszosc sie nie zna na tym co ladne :)

Jakie mozliwosci by byly potrzebne dla modelu z takimi teksturami? Ja w nebuli oszukane odbicia na szybach robic moge tylko potrzebna jest tekstura tych odbic, tak samo nie ma problemow z multitexturingiem z roznymi efektami (kiedys chyba pisales o teksturze zabrudzen). Najlepiej jakbys mial taki model z bajerami zrobiony w maxie, zobaczylbym wtedy w wolnej chwili jak wygladalaby sprawa z wrzuceniem tego do nebuli.

OlO_EU:
marcin w toruniu jezdza kremowo czerwone pr110 i 805N moze bys wziol kamerke i cysknol fotki ?

McZapkie:
1. Olo, ą nie oł.

2. Holo, Marcin: co do malowanych tekstur - nie przecze ze
mozliwe jest stworzenie ladnej i realistycznej tekstury
poprzez jej namalowanie, ale jest to pracochlonne
i wymagajace talentu - a nie kazdy go ma.
Efekt: mielibysmy bardzo zroznicowany poziom tych
tekstur. Wiekszosc z nich wygladalaby jak zabawki
z plastiku.
Natomiast uzywanie zdjec jako podstawy do tworzenia
tekstury (podstawy - bo i tak trzeba czesto retuszowac
lub malowac to i owo) zapewnia, pod warunkiem
korekcji barwy, jasnosci i lagodnego swiatla, fotorealistyczny
wyglad z tzw. sladami eksploatacji gratis.
Zreszta jak juz tyle tekstur w ten sposob zrobionych
to trudno zeby mieszac.

Pozdr,

Marcin_EU:

--- Cytat: "McZapkie" ---
2. Holo, Marcin: co do malowanych tekstur - nie przecze ze
mozliwe jest stworzenie ladnej i realistycznej tekstury
poprzez jej namalowanie, ale jest to pracochlonne
i wymagajace talentu - a nie kazdy go ma.
Efekt: mielibysmy bardzo zroznicowany poziom tych
tekstur. Wiekszosc z nich wygladalaby jak zabawki
z plastiku.
--- Koniec cytatu ---

Teraz tez tylko niektore tekstury sa naprawde realistyczne, wiekszosc jest blada, zle oswietlona (ciemne, zoltawe, niebieskawe) albo z bledami typu bzdurne widoki przez okna. Proste malowanki typu mechanikowego juz lepiej wygladaja. Sa rownie nierealistyczne ale przynajmniej ladne, szybkie w wykonaniu i nie trzeba stosowac takich monstrualnych rozmiarow grafik.


--- Cytat: "McZapkie" ---
Natomiast uzywanie zdjec jako podstawy do tworzenia
tekstury (podstawy - bo i tak trzeba czesto retuszowac
lub malowac to i owo) zapewnia, pod warunkiem
korekcji barwy, jasnosci i lagodnego swiatla, fotorealistyczny
wyglad z tzw. sladami eksploatacji gratis.
--- Koniec cytatu ---

Tylko malo kto robi takie korekcje i retusze, chyba tylko Ty :)

Rozumiem ze tylko mnie bardziej raza bledy i brzydota wiekszosci zdjeciowek niz uproszczenia rysowanek wiec rewolucji robic nie bede, niemniej nie mam zamiaru zniechecac holo_b do eksperymentow, nebula stoi otworem przed jego malowankami :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod