Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Nowości taborowe by Sakorius - Profeta - Sigman - Hunter
ST44-003:
--- Cytat: Profeta w 16 Marca 2009, 01:13:48 ---
--- Cytat: ST44-003 w 15 Marca 2009, 23:18:18 ---
Dodatkowo czarne obręcze wokół wcisków powinny mieć bardziej zaokrąglone brzegi mi się wydaje
--- Koniec cytatu ---
Hehehe, to już potraktuję jako żart :)
--- Koniec cytatu ---
Bo to był żart ;P To akurat jest mało istotne ;)
--- Cytat: Profeta w 16 Marca 2009, 01:13:48 ---
--- Cytat: ST44-003 w 15 Marca 2009, 23:18:18 ---
P.S. Strzałka wskazująca pozycję nastawnika powinna być pozioma ;]
--- Koniec cytatu ---
Teraz jest pionowa?
--- Koniec cytatu ---
Na skrenie nie widać dokładnie ;)
--- Cytat: Charlie89 w 16 Marca 2009, 07:13:42 ---był taki porgram w tv: "Adam Słodowy i Zrób to sam" i chyba rozumiecie przesłanie.
--- Koniec cytatu ---
Był i co z tego? Nie ma co poprawiać bo nie wydane ;P
--- Cytat: Monczan_SP32 w 16 Marca 2009, 02:11:28 ---Jest po prostu elegancko teraz. I tak najważniejsza jest fizyka w symulatorze.
Narzekającym na szczególiki proponuję wstawić sobie foto kabiny jak w MSTS'ie...
--- Koniec cytatu ---
Jest lepiej niż elegancko, ale o szczegóły też można przecież zadbać :)
--- Cytat: Charlie89 w 16 Marca 2009, 07:13:42 --- "koncert życzeń"
--- Koniec cytatu ---
Nie koncert życzeń tylko małe uwagi. Nie jest nigdzie w regulaminie napisane, że w tematach w "Na warsztacie" nie wolno ich pisać, jeśli chodzi o modele.
@Profeta, kabina zapowiada się świetne.
Koniec i prosił bym o Ms2.
defiler:
MKaczy, wydaje mi sie, ze po to jest ten dzial, zeby mozna bylo zwrocic uwage na niedociagniecia w modelach itp. Ja rozumiem, ze kazdy juz by chcial posmigac z nowa kabina, ale osobiscie wole cierpliwie poczekac i posmigac w kabinie jak najbardziej zblizonej wygladem do oryginalu. Fakt, masz racje, ze sa to drobne bledy, takie detale. Ale wlasnie diabel tkwi w szczegolach ;)
Sakorius:
--- Cytat: MKaczy w 16 Marca 2009, 01:44:36 ---Panowie, proszę Was, nie przesadzajmy z dokładnoscią, każdy by juz chciał posmigac z nową kabina, ale jednak każdy też woła "poprawić to, poprawić tamto" zważywszy ze są to, za przeproszeniem, malutkie pierdoły... Nie patrzcie na szczegóły, tylko na całokształt.
--- Koniec cytatu ---
Michał, sam dobrze wiesz, że "gdzie się człowiek spieszy, tam się diabeł cieszy" ;) Jeśli są błędy, takie które widać na pierwszy rzut oka, to jednak przydałoby się to poprawić. Były już przypadki, że błędy nie zostały poprawione w odpowiednim czasie i potem rzutowały na jakość dodatku, np układ tekstury ET22 zaprojektowany przez naszego "miszcza teksturowego" czyli @EU05. Moim zdaniem w tej kabince trzeba jeszcze poprawić tylko te przyciski i będzie gitara.
Poza tym, od tego chyba też jest grono BT/Devs, które powinno błędy wytykać i przedstawiać autorowi sposoby na ich wyeliminowanie.
youBy:
Model ET41 jest w zasadzie gotowy, pozostają tylko drobiazgi do dorobienia.
Patrykos:
Witam!
Post wyżej, @yb przedstawił nową wersję modelu ET41 zrobionego przez @Sakoriusa, a poprawionego przez @yb dzięki moim i jego uwagom. Na screenach były przedstawione aktualnie dwie czechowickie maszyny - 009 i 102, które wykonałem (009 była przeróbką 102). Dzisiaj chcę pokazać najnowsze tekstury, tym razem łazowskich jamników - 043 i 045. Dwa piękne listwaki, które ostatnią rewizje miały wykonaną w 2004 roku oraz w 2003 roku w firmie ZNTKiM Gdańsk. Choć 045 dłużej jeździ po rewizji od 043, to jest czytszy niż jego starszy brat 043. Screeny przedstawiam w załączniku. Z tego miejsca, bardzo proszę o nadsyłanie wszelkiego materiału zdjęciowego, który jest zgodny z procedurą focenia na tekstury. Chociaż mam grubo ponad 40 łamańców na tekstury, to każdy materiał się przyda! :)
Pozdrawiam
« Dodano: 13 Maja 2009, 21:17:48 »Witam!
Dzisiaj kolejna dokładka. Jedna tekstura jest poprawiona - 102. Poprawiłem w niej rynienki(a raczej dodałem). Nowo zrobione są dwie maszyny - jedna łazowska maszyna 062, druga czechowicka, znacznie ciekawsza ze względu na oryginalny schemat malowania tzw. 'trapez'. Zaczynając od 102 - maszyna nie dawno przeszła rewizję w ostrowskim zakładzie taboru, gdzie zachowano mu oryginalne listwy i zmieniono malature - na szczęście zostawiono zielone czoło, a nie niebieskie (rewizja 21 listopad 2008 roku, a m/w od tego okresu malowano już na niebiesko). Następna - 062, jeden z łazowskich szrotów. Zacieki spływają mu po boku z każdej strony, ze względu na zły stan farby odmalowano mu fragment boku i jedno czoło (A). Lokomotywa przeszła rewizję w gdańskim ZNTKiM(nie znam dokładnej daty, brak notatki) i zachowano oryginalne listwy ozdobne. Przyszedł czas na opis ostatniej maszyny, wg mnie najciekawszej, ET41-191 - czechowicki rodzynek. Ostatnią rewizje przeszedł 10 lipca 2001 roku, dostał jeszcze piękne żółte czoło, ale w ostatnich latach naszła moda na malowania HCPowskich siódemek i jamników w barwy(lub chociażby upodabniać je do tego wyglądu) fabryczne. Pierwszym trapezem był 168, następnie 123 i potem się posypała duża fala trapezów w CM Czechowice-Dziedzice. Ze względów oszczędnościowych, odmalowano tylko fragmencik boku i dwa czoła. Tak jak w przypadku 062, maszyna jest już nieźle dotarta pod względem wyglądu zewnętrznego. Teraz przejdźmy do screenów :
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej