Autor Wątek:  Przechodzenie przez oteksturowane powierzchnie.  (Przeczytany 4325 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline przepioramarcin

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Przechodzenie przez oteksturowane powierzchnie.
« dnia: 22 Marca 2008, 16:44:18 »
Czynność przedłożona w temacie nie odpowiada tzw. realowi.
Mam więc pytanie (i propozycję jednocześnie) do kolegów zajmujących się plikiem "exe".
Czy można tak przystosować "exe", aby w trybie freefly nie przechodzić (przelatywać)
przez powierzchnie oteksturowane np.:
-schodzić poniżej poziomu trawy, torów,
-przechodzić przez budynki czy też tabor.
Pozdrowienia z Sochaczewa. Marcin P.
"Dlatego wszystko, co chcecie, żeby ludzie wam czynili, wy też im podobnie czyńcie... ."
Mateusza 7:12

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Przechodzenie przez oteksturowane powierzchnie.
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Marca 2008, 16:52:59 »
Czy można tak przystosować "exe", aby w trybie freefly nie przechodzić (przelatywać)
przez powierzchnie oteksturowane np.:
-schodzić poniżej poziomu trawy, torów,
-przechodzić przez budynki czy też tabor.
Nie.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline przepioramarcin

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Przechodzenie przez oteksturowane powierzchnie.
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Marca 2008, 16:56:20 »
Trudno.
"Dlatego wszystko, co chcecie, żeby ludzie wam czynili, wy też im podobnie czyńcie... ."
Mateusza 7:12

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Przechodzenie przez oteksturowane powierzchnie.
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Marca 2008, 17:12:07 »
Zbyt duzo pracy.
Pozdrawiam,
Winger

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Przechodzenie przez oteksturowane powierzchnie.
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Marca 2008, 18:34:03 »
Ale było by to też bardzo nieporządane zwłaszcza dla tych co tworzą modele. Jak inaczej będę wiedział że wywaliłem wszystkie niewudoczne plaszczyzny?
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Przechodzenie przez oteksturowane powierzchnie.
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Marca 2008, 18:37:14 »
Przypomne, ze wg oryginalnych zalozen MaSzyny sprzed lat nie bylo nawet trybu freefly (poza trybem dla developerow/debugmode) - kamera bylaby dostepna wylacznie z kabiny.
Pozdrawiam,
Winger

Offline Paul

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Przechodzenie przez oteksturowane powierzchnie.
« Odpowiedź #6 dnia: 22 Marca 2008, 19:54:14 »
Latanie po scenerii też nie odpowiada tzw. realowi ;)

Pozdr, Paweł
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl | www.bsk.isdr.pl | pokrzesik.wytnij@gmail.com

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6343
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 374
Odp: Przechodzenie przez oteksturowane powierzchnie.
« Odpowiedź #7 dnia: 22 Marca 2008, 20:12:13 »
Ale nie ma też p. Heńka do podłączania wagonów. Chyba żeby przerobić [Home] i [End] na przechodzenie wzdłuż składu ponad sprzęgami. Gorzej będzie z końcówkami oraz hamowaniem pojedynczych wagonów. Chyba żeby przechodzić tak: kabina, sprzęg 1 z góry, wagon 1 z boku, sprzęg 2 z góry, wagon 2 z boku itd...
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni