Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler

<< < (5/9) > >>

Class66:

--- Cytat: Mariusz1970 w 11 Stycznia 2008, 21:53:55 ---Zgodnie z tym wątkiem:
http://eu07.pl/forum/index.php?&topic=6693.0
link do taboru:
http://www.chomikuj.pl/Mariuszek1970/tabor.rar

Jeszcze z pilnych spraw, to ten tor na linii546 (Ra napisał jak to poprawić- to dla misji SM42)

--- Koniec cytatu ---

To już zrobione. Smugi także powicinane. Jeśli macie jeszcze jakies poprawki dajcie znać zanim wystawie paczki.
Czy poprawial ktoś model 4E?

Ra:
Jeśli chodzi o scenerie, to zrobiłem listę błędów:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,6252.msg64475.html#msg64475

Przede wszystkim do poprawienia jest .inc.inc w kilku miejscach, oraz .bmp01. Concrete1.tge trzeba zamienić na Concrete1.tga.

Ponadto w Quarku jest tor zerowej długości (mój program pokaże Ci ten wpis, na zakładce Debugger trzeba przycisnąć Weryfikuj poprawność obiektów, a następnie przejść na zakładkę Struktura. Lista błędnych wpisów jest w dolnym okienku po prawej. Usunąć wpis trzeba już ręcznie.

Przejrzę to jeszcze i wrzucę brakujące pliki na serwer, żeby program mógł je pobrać.


A, jeszcze jedno - czy się pojazdy dobrze wychylają na pochyleniach?
Zwrotnicowo
- zamienić tr/-LSTB1-3pD.inc na tr/L-STB1-3pD.inc (L i minus zamienione miejscami) w pliku scenery/zwrotnicowo/zwrotnicowo-tr.inc, linia 13181.

SDR18
w SCR18.SCN usunąć po jednym zerze z wpisów camera

scenery\Bizon\bd1.inc

scenery\bud\biurowiec1.inc
scenery\bud\biurowiec5.inc
- obydwa są w scenery\PM\ - raczej zmienić ścieżkę

scenery\bud\blok11.inc
- jest blok10 i blok12... szukać tego?

scenery\bud\stsdoladrewn02.inc
- powinno być scenery/bud/stodoladrewn02.inc

scenery\images\strzesowiec.jpg
- tego chyba nie ma - usunąć z SCR18.SCN

scenery\PKP\przejazd1tRe45ss.inc.inc
- podwójny inc linia 27920, scenery/s-c-k/SDR46.scm

scenery\PM\blok01.inc


scenery\PS3pzbI
scenery\PS3pzbII
scenery\PS3pzbIII
scenery\PS3pzbk
- brakuje .inc, plik scenery/s-c-k/sdr46.scm - ale to jest w komentarzu

scenery\slimson\wejtunel.inc
- tego nie znalazłem

scenery\SSd5zpcpbIbp.inc
- to jest w komentarzu, jakby było potrzebne, to wziąć z baltyk_pack.rar

textures\Chodnik1.tga
- no albo chodnik1.bmp, albo Chodnik2.tga (co autor miał na myśli?)

textures\pkp\dt37
textures\pkp\kow01
textures\pkp\ogM01
textures\pkp\OST34W01
textures\pkp\OT15W01
textures\pkp\OT15W02
textures\pkp\OT34W02
textures\pkp\s59W02
textures\PKP\SBL\581
textures\PKP\SBL\581N
textures\PKP\SBL\591
textures\PKP\SBL\591N
textures\PKP\SBL\592
textures\PKP\SBL\592N
textures\pkp\slinowa46
textures\pkp\snowa95
textures\pkp\sowa43
textures\pkp\spaowa94
textures\pkp\szi117W02
textures\pkp\szki129W02
textures\pkp\szle11W02
textures\pkp\szwe59W01
textures\pkp\szybki117W01
textures\pkp\szybki129W01
textures\pkp\szybki134
textures\pkp\szybki135
textures\pkp\szybki136
textures\pkp\szybki137

textures\pkp\W27_16.bmp
- jest w Bałtyk, Drawinowo

textures\pkp\zt35
textures\pkp\zt36
textures\PlatePlatform_side1.bmp
textures\PM\tablica_wost.bmp
textures\sck\ilowicamala.bmp

textures\Tm17
- jest w drawinowo_v1.2 albo eszelon

Quark_MCE, Quark_EN57
scenery\bud\0dombale03.inc
- jest w scenery\PM\0dombale03.inc

tor zerowy, linia około 123239
node -1 0 none track normal 20.0 1.435 0.15 25.0 20 0 flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
1110.14 0.200012 -19468.7  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.00195313  //control vector 1
0.0 0.0 -0.00195313  //control vector 2
1110.14 0.200012 -19468.7  0.0  //point 2
0
endtrack

jeszcze był dubelt (dwa razy to samo) na rzece w okolicy Skwarek:

node -1 0 none track river 100.0 15.0 0.5 100 5 0 mountain vis
 RiverMnt1.bmp 6.0 RiverMnt1bank.bmp 0.5 0.5 2.0
373.355 -4.0 -7961.2  0.0  //point 1
-6.10831 0.0 15.5068  //control vector 1
6.10831 0.0 -15.5068  //control vector 2
355.03 -4.0 -7914.68  0.0  //point 2
0
velocity 1.0
endtrack


Nowy-Swiat
textures\mc\blok4.bmp
- jest textures/tomi/blok4.bmp w Bałtyku...

textures\Rudawa-nastdysp.tga
- nie znalazłem

tor prawie zerowy (0.09mm), scenery/ns.scm, linia 253908
node -1 0 tor51 track normal 0.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-1.84516 0.2 895.706  0.0  //point 1
1.87159e-005 0.0 0.000183105  //control vector 1
-1.87159e-005 0.0 -0.000183105  //control vector 2
-1.84507 0.2 895.706  0.0  //point 2
0
endtrack

Bochnia

textures\koniec1
- do modelu PKP/head1-r.t3d, powinno być Tz1
(include;ZS1cI.inc;bochnia_koniec1;-159.995;0.0;656.547;-180.0;koniec1;;end)
include;ZS1cI.inc;bochnia_koniec1;-159.995;0.0;656.547;-180.0;Tz1;;end

scenery/bochnia/bochnia.scm, linia 6924
node -1 0 none track normal undefined 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
89.7151 0.2 3879.12  0.0

Rzecz jasna to nie wszystko, ale siedziałem nad tym 3h i na razie mam dosyć.

Class66:
Co do tekstur w sceneriach, kiedyś robiłem jakies poprawki. RA, czy mógłbyś sprawdzić czy mamy te same paczki z sceneriami i teksturami. To LINK do mojej.

Ra:
Ja rozpakowałem paczkę Mariusz/Defiler i na jej podstawie opisywałem poprawki.

Class66:
Jak dobrze pamiętam to do paczki Mariusza dorzucilem trochę brakujących tekstur i wystawiłem na moim serwerze. Ok, nie będę ci zawracać tym głowy. Gdzie jest to twoje narzędzie do wychwytywania błędów?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod