« Odpowiedź #385 dnia: 27 Września 2009, 09:32:06 »
Czy każdy przełącznik jest w ten sposób dublowany. Kto przepina te kabelki, czy wykonuje to maszynista.
A w żadnym wypadku... . Gdybyś każdy miał dublowany to pulpit byłby 2x większy niż obecnie... .
Co do tego kto dokonuje przyłączeń... . Jeśli maszyniście w trasie nawali jakiś włącznik i jest on dość istotny to maszynista może dokonać naprawy sam. Ewentualnie jeśli nie chce żeby później na warsztacie się z niego nabijali, że byle pierdółkę zgłasza to też robi to sam i siedzi cicho ;) . Natomiast jeśli włącznik nie jest zbyt 'istotny' to dokonuje adnotacji w książce pojazdu (po zakończeniu jazdy) i później warsztatowcy się tym zajmują ;). Chociaż szczerze powiedziawszy jak maszyna zjedzie na warsztat to nie bawimy się w podpinanie pod rezerwę a najnormalniej wymieniamy uszkodzony przełącznik na nowy :). Ostatnio miałem sytuację, że wymieniałem Z i ZP1 na SM42 Lotosu bo jakiś nerwowy mechanik pourywał im dźwigienki :D, a inny włącznik miał uszkodzone zestyki. Wszystkie wymieniłem na nowe a rezerw w ogóle nie ruszałem :).
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76