@BR232: z całym szacunkiem, ale, niestety, fizyka jest nieubłagana. Występowanie skutków pobocznych utrudnia niektórym dokładne zauważenie pewnych kwestii. Trzeba podzielić sobie wszystko tak na drobne kawałeczki i pokojarzyć je ze sobą.
A czemu w takim razie nie Bo'Bo'Bo'?
Obecność trzech bezoporowych wynika z kombinacji połączeń 6 silników, a nie z tego, że lokomotywa jest towarowa. Przecież tak mówi rachunek ekonomiczny: więcej bezoporowych => mniej jazdy na oporach => mniejsze koszta eksploatacji.
EU07 ma mniejszą masę, czyli mniejszą przyczepność, czyli łatwiej roluje przy tej samej sile pociągowej. Już był wątek na ten temat, więc jeszcze raz odsyłam do przeczytania go. Bynajmniej jeśli zajdzie taka potrzeba, to w przyszły weekend postaram się napisać wieeeeeeeeeelkiego posta jak najdokładniej tłumaczącego tę kwestię, podpierając się przy tym odpowiednią literaturą. Tylko ów czas mógłby zostać inaczej spożytkowany....
Może to zrobić jako poradnik "Projektowanie lokomotyw"?
Jezus ludzie o czym wy tu gadacie ;/;/;/
Cóż, paru panów się w grobach przewraca zapewne na tę myśl (a raczej niektóre posta
* w wątku)...
No widzisz, brak zrozumienia, Ty nie rozumiesz nas, my Ciebie. Może z innej planety jesteś?
Niekoniecznie planety; ale brak zrozumienia jest widoczny.
* Forma użyta świadomie.