Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera
PEKAP:
--- Cytat: GlowaWojtas w 28 Stycznia 2008, 15:10:00 ---wyexportować tego 3ds-a do *.max
--- Koniec cytatu ---
...wyexportować tego 3ds-a do *.3ds
RooteK:
Dzięki za pomoc chłopaki :) Działa mi już ten eksport :)
OT
Zabieram sie za kabinę SM42 ;] jak sie wsio powiedzie i autor zgodzi na publikację to wystawie na forum razem z SM-pakiem(na przygotowaniu)
EOT
Zauważyłem błąd w exporcie :)
Brak tekstury da sie przeżyć, ale niestety pivoty każdego obiektu mają ten sam kierunek i położenie (podajże X0 Y0)
Jak eksportuje np. pulpit stonki i przeklejam jego wpis na miejsce oryginału to pulpit lata gdzieś poza kabiną ;)
Ra:
Jak mi wytłumaczysz, gdzie w .T3D znajdują się pivoty, to zrobię. W pliku .3DS kromka od pivotów ma 8 liczb czterobajtowych. Na ostatnie trzy daję trzy liczby (float) z ostatniego wiersza Transform (nie mam pojęcia, czy to jest dobrze). Co jest w pozostałych pięciu?
Może by posty dotyczące eksportu 3DS przenieść do wątku
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7115.0.html?
Przeniosłem.
Akvin
RooteK:
Nie mam pojęcia które to liczby pivotów i co znaczą, ale jednak na pewno są znaczące, skoro trzeba je ustawiać by sie wsio dobrze kręciło. Może MKaczy coś pomoże? On jest dobry w notatniku.
youBy:
--- Cytat: Ra w 29 Stycznia 2008, 23:41:21 ---Jak mi wytłumaczysz, gdzie w .T3D znajdują się pivoty, to zrobię. W pliku .3DS kromka od pivotów ma 8 liczb czterobajtowych. Na ostatnie trzy daję trzy liczby (float) z ostatniego wiersza Transform (nie mam pojęcia, czy to jest dobrze). Co jest w pozostałych pięciu?
Może by posty dotyczące eksportu 3DS przenieść do wątku
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7115.0.html?
Przeniosłem.
Akvin
--- Koniec cytatu ---
Otóż stosuje się tutaj macierz obrotu z pola transform - pierwsze trzy wersy z trzech pierwszych kolumn.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej