Mam nadzieję, że kasujesz smugi - nie światła:
tak jaknajbardziej....i właśnie mnie trochę dziwi fakt, bo prawidłowo po usunieciu tych wpisów smug nie powinno byc....a jednak: suprise;/
Bo zapewnie usunąłeś smugi, ale nie w tym modelu loka, którego uruchamiasz w scenerii. Przykłady:
We wpisie do scenerii masz zdefiniowany katalog pkp/eu07 oraz plik .mmd 303E-m. W tym wypadku musisz usunąć wpisy smug z modelu 303E-m.t3d znajdującym się w katalogu dynamic/pkp/eu07/.
We wpisie do scenerii masz zdefiniowany katalog pkp/303E oraz plik .mmd 303E-m. W tym wypadku musisz usunąć wpisy smug z modelu 303E-m.t3d znajdującym się w katalogu dynamic/pkp/303E/.
We wpisie do scenerii masz zdefiniowany katalog pkp/303E oraz plik .mmd 303E. W tym wypadku musisz usunąć wpisy smug z modelu 303E.t3d znajdującym się w katalogu dynamic/pkp/303E/.
A, jeszcze jedno. W exe z diselpacka smugi są zdefiniowane na stałe. Uruchamiają się, gdy w scenerii jest wystarczająco ciemno.