Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)

<< < (15/30) > >>

Krzysiek626:

--- Cytat: MuNiO w 01 Listopada 2007, 03:49:08 ---Kolejne bugi

SM03 , SN61 - brak mozliwosci odpalenia silnika. Silnik startuje ale zaraz gasnie

EW58 - brak mozliwosci odhamowania EP i klasycznego. Brak mozliwosci jazdy

ET40 - blokowanie nastawnika po przekroczeniu pradu dziala (jezeli klawiszem + jedziemy kolejno po pozycjach czekajac az blokada da nam mozliwosc przeskoczenia na kolejna pozycje) ale mam jedna uwage. Jezeli ustawimy np pozycje 2 i wcisniemy Shift i + kolo nastawnika idzie na pozycje bez oporowa. Nie wiem czy PSR powinien czekac az zmniejszy sie prad i dopiero powinno przeskoczyc na kolejna pozycje. Kiedys w lokomotywie EP05 tak dzialalo. PSR dzialal tak aby nie wybic nadmiarowego

KURS90 mogles napisac w readme.txt o tych zmianach

"W ET42 nie ma czegoś takiego jak wysoki rozruch i w tym exe pod F jest podpięte tzw. połączenie dodatkowe, czyli połączenie silników obu sekcji w jeden szereg."

Tylko dla lokomotywy ET42 ?

--- Koniec cytatu ---
W kwestii formalnej, chyba nie przeczytałeś całego wątku. SN61 i SM03 zostało już poprawione nie masz najnowszej wersji exe. Co do shift i + było tak od zawsze. Nigdy też nie było żadnej listy poprawek do exe, jedyna poprawka o której się mówiło to hamulce.

Dziwi mnie jedna rzecz. Zarówno Kurs90 i YouBy poprawiali tylko exe, oraz wprowadzali pewne funkcje dla określonego typu nowych pojazdów. Chyba Wasze oczekiwania są nieco przerośnięte.
Ja osobiście dziękuję YouBy i Kursowi za wkład pracy i poświęcenie czasu.

ST44-003:
Również w niektórych EU07 prowadzono takie eksperymenty. Tylko nie pamiętam na których numerach. A moje pytanie brzmi, dlaczego on także miał kasownik tak jak CA/SHP?
Pozdrawiam

Kozi:

--- Cytat: eu07-007 w 01 Listopada 2007, 09:21:43 ---To teraz ja mam kilk pytań odnośnie nowego exe

 Przy jeździe lokomotywą obojętnie czy luzem czy ze składem na pozycji 0 hamulca czesto ciśnienie w cylindrze hamulcowym zaczyna rosnąć i musze go odluźniać i jechać na pozycji -1 na której czasem też ciśnienie w cylindrze ham. rośnie czy to moja wina czy to exe i czy da się to naprawić?


--- Koniec cytatu ---

Przeładowałeś. Poczytaj wątek od początku gdzieś tam jest wyjaśnione.

JONIN_EZT:

--- Cytat: MuNiO w 01 Listopada 2007, 03:49:08 ---Kolejne bugi

EW58 - brak mozliwosci odhamowania EP i klasycznego. Brak mozliwosci jazdy


--- Koniec cytatu ---

Bo teraz EW58 ma 2 pozycje odhamowania. 3 Pozycja od dołu (odhamowanie ED) i pierwsza pozycja górna odhamowanie EP. Jeszcze by się tutaj przydało dołozyc 3 nastawę PSR.

ET22_RULZ:

--- Cytat: EU07-457 w 31 Października 2007, 16:03:40 ---Kiedyś eksperymentowano z sygnalizacją kabinową. Dzięki sygnałom z torów maszynista wiedział co jest na semaforze, zanim go zobaczył. Na ET40 czujniki KHP były zamontowane przy zgarniaczu lokomotywy.

--- Koniec cytatu ---
Sygnalizacja kabinowa to tylko czesc systemu KHP. Instrukcje obslugi KHP znajdziecie na mojej stronce:
http://lokomotywownia.szwederowo.net/khp.htm

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod