Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)

<< < (4/30) > >>

RooteK:
Bardzo ładne. Super sie jedzie, ET40 :) Miodzio. Szczególnie ukłon w stronę EZT-ów. Proponował bym teraz zając sie bezpiecznikiem w kranie orlikona i lokomotywami spalinowymi :) KAbina stonki, fizyka, i exe pod spaliniaki :) By sie jeździło realniej niz na SU45 MKaczego.

EP08_015:
Koledzy nie za duzo tych zyczen? Kurs zapewne ma dalsze pany rozwoju exe ae nie nazucajmy mu nic. Takie posty tylko zniechęcaja autora do dalszych działań. Co do fizyki spal-ele to aby ona była nalezy kolege YB poprosić o moduł tej fizyki w postaci kogu zrodlowego.

Pozdrowionka.

Patrykos:

--- Cytat: GlowaWojtas w 29 Października 2007, 17:10:25 ---Bardzo ładne. Super sie jedzie, ET40 :) Miodzio. Szczególnie ukłon w stronę EZT-ów. Proponował bym teraz zając sie bezpiecznikiem w kranie orlikona i lokomotywami spalinowymi :) KAbina stonki, fizyka, i exe pod spaliniaki :) By sie jeździło realniej niz na SU45 MKaczego.

--- Koniec cytatu ---

To jest przykład, że co byś nie zrobił, to zawsze będzie mało ... masz gmaxa, czy co tam ... to zrób!

...

_________________________________________

Bardzo mi się podoba te ładowanie baterii :D Najpierw nie wiedziałem (nie czytając instruckji) jak pantograf podnieść :D Ale jak podniosłem to się rozchulało ... w ET40 ładnie zrobiłeś z tym przekroczeniem mocy silników ...

pol102:

--- Cytat: Patrykos w 29 Października 2007, 17:17:51 ---
--- Cytat: GlowaWojtas w 29 Października 2007, 17:10:25 ---Bardzo ładne. Super sie jedzie, ET40 :) Miodzio. Szczególnie ukłon w stronę EZT-ów. Proponował bym teraz zając sie bezpiecznikiem w kranie orlikona i lokomotywami spalinowymi :) KAbina stonki, fizyka, i exe pod spaliniaki :) By sie jeździło realniej niz na SU45 MKaczego.

--- Koniec cytatu ---

To jest przykład, że co byś nie zrobił, to zawsze będzie mało ... masz gmaxa, czy co tam ... to zrób!
...
_________________________________________

Bardzo mi się podoba te ładowanie baterii :D Najpierw nie wiedziałem (nie czytając instruckji) jak pantograf podnieść :D Ale jak podniosłem to się rozchulało ... w ET40 ładnie zrobiłeś z tym przekroczeniem mocy silników ...

--- Koniec cytatu ---
[ironia off]
Nie wiesz o czym piszesz - nie pisz! znając zacięcie KURS'a to może już 30 lutego ujrzymy nowości pod spalinówki :)

@KURS wazeliny nie uprawiam ale jestem pod wrażeniem. Jak byś podał jeszcze na forum pełną listę poprawek... ^^

KURS90:
No dobrze to podaję pełną listę :)
-Poprawienie działania SHP/CA - wciśnięcie SHP nie przesunie nam w czasie działania CA
-Poprawienie działania boczników w kole nastawnika (dotychczas moment obrotowy był źle liczony, tzn. jak dla pełnego wzbudzenia)
-Przywrócenie zależności podnoszenia pantografów od ciśnienia powietrza w ZG
-Ożywienie woltomierza sieci trakcyjnej w EZT - pokazuje już spadki napięcia podczas rozruchu
-Wyłączony hamulec elektrodynamiczny w EP09, jeżeli nie jest załączona przetwornica
- Poprawione końcówki w pociągach rozkładowych
- Użycie hamulca elektropneumatycznego w EZT powoduje spadek ciśnienia w ZG
- Baterie :)
- Blokada nastawnika w ET40 przy wysokich prądach
-Jednokierunkowość nastawnika jazdy w EZT
- W EZT ostatnia pozycja kranu hamulca jest pozycją odcięcia
- Modyfikacja niskiej nastawy przyspieszenia w EZT
- Po podczepieniu się do innego EZT jest możliwość przejścia do niego (Sprzęg musi być ustawiony na 55 a człon który we wpisie był jako headdriver musi być albo na początku, albo na samym końcu składu
- Dodatkowe lamki sygnalizacyjne
- Poprawione hamulce

i to chyba na razie wszystko :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod