« Odpowiedź #10 dnia: 28 Października 2007, 18:21:11 »
No więc tak: Po wczytaniu scenerii zwrotnicowo(skład EU07+stare wagony IC) podnoszę pantografy: najpierw tylny potem przedni, następnie załączam główny obwód potem sprężarkę i przetwornicę(nie zawsze się włączają)następnie nawrotnik do przodu, odhamowuję skład del na numerycznej,4 na numerycznej, wtedy zapala się S2 i pali się wciąż niebieska lampka a nie zapala pomarańczowa od styczników. Daje na pierwszą pozycję i lok nie jedzie tylko silnik pracuje. I co ty na to?
Hmmm.... niby wszystko dobrze, ale mam kilka pytań:
- jak wygląda wskazanie manometru cylindra hamulcowego (ten po lewo)?
- jakie jest ciśnienie w zbiorniku głównym (manometr prawy)?
- czy odluzowałeś loka wciskając 6 na numerycznej?
Aha może być też tak że nie masz rezerwy ciśnienia i lok nie chce ruszyć.
Najlepiej to zrób screena (tak aby było widać pulpit hamulec i manometry) i go nam pokaż to może wtedy dojdziemy do jakiś konkretnych wniosków.
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 28 Października 2007, 18:24:33 wysłana przez mechatronik »

Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76