Autor Wątek:  Smugi Świateł W Symku  (Przeczytany 3611 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline przepioramarcin

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Smugi Świateł W Symku
« dnia: 21 Października 2007, 23:03:24 »
Proponuję edycję plików t3d wszystkich lokomotyw tak, aby widoczne były smugi
świateł, jak chociażby w ET22-2000 lub EZTpacku. Na początek możnaby dołożyć dodatkowe wpisy
np. w 201Epacku. Zastanówcie się również Drodzy Koledzy, czy smugi mogą być widoczne tylko
w nocy, bo w dzień trochę przeszkadzają.
Również należałoby pomyśleć o podświetleniu przyrządów w kabinie.
Ta propozycja pojawiła się już kiedyś na forum,
ale ponieważ odeszła w zapomnienie postanowiłem
ją reaktywować.
"Dlatego wszystko, co chcecie, żeby ludzie wam czynili, wy też im podobnie czyńcie... ."
Mateusza 7:12

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Smugi Świateł W Symku
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Października 2007, 23:15:02 »
@Marcin  z propozycjami to tak dość ostrożnie trzeba. Część jest już zrealizowana (Smugi i oświetlenie przyrządów), określ więc dokładnie swój pomysł.

Offline przepioramarcin

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Smugi Świateł W Symku
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Października 2007, 23:27:45 »
Dobry Wieczór Krzyśku!
Miło, że o tej porze ktoś jeszcze nie śpi.
Ze smugami świateł spotkałem się tylko przy ET22-2000 i EZT.
Czy są jeszcze inne loki ze smugami?
Jeżeli to jest niewłaściwy wątek w niewłaściwym miejscu to poproszę o odpowiedź na PW lub maila
(i może jakiś link :)  ) a wątek na Bocznicę.
Pozdrawiam. Marcin.

« Ostatnia zmiana: 21 Października 2007, 23:29:19 wysłana przez przepioramarcin »
"Dlatego wszystko, co chcecie, żeby ludzie wam czynili, wy też im podobnie czyńcie... ."
Mateusza 7:12

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Smugi Świateł W Symku
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Października 2007, 22:56:46 »
Ja osobiście nienawidzę smug. Rzadko ustawiam scenerie na nocne godziny a w dzień smugi tylko przeszkadzają. Dlatego nie uważam ich za "rzeczywisty" postęp. Jeżeli więc będziecie edytować .t3d to róbcie to przejrzyście aby łatwo można było się pozbyć tego "oświecenia".
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline dol

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Smugi Świateł W Symku
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Października 2007, 21:56:17 »
No właśnie... przeszkadzają, szczególnie w dzień i dlatego pasowałoby zrobić tak jak proponował kolega Marcin, otóż w dzień smug nie widać, za to w nocy niech sobie będą

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3927
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
Odp: Smugi Świateł W Symku
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Października 2007, 22:10:18 »

Offline przepioramarcin

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Smugi Świateł W Symku
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Października 2007, 10:19:46 »
Po raz kolejny DZIĘKUJĘ kolegom za szybką i konkretną pomoc :)
Mariusz, a co z "lightpackiem" o którym wspomniałeś przy okazji
omawiania Paczki Całościowej ze smugami świateł?
Nic na forum  nic nieznalazłem.
Pozdrawiam. Marcin P.
"Dlatego wszystko, co chcecie, żeby ludzie wam czynili, wy też im podobnie czyńcie... ."
Mateusza 7:12