Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Kolejna wersja kabiny EU07

(1/9) > >>

ST44-003:
Witajcie.

Czyli tak jak już wspominałem wcześniej, będą:
- nowe amperomierze i manometry
- ładniejszy wystrój kabiny
- ( teoretycznie ) nowe wózki i shp
- są już nowe węże
- zmianie ulegnie sprzęg i bufory

>>skreny<<

Aktualny stan prac 60%. Niestey jestem teraz w 3 gim więc opuźnią się nieco prace choć postaram się jak naj szybciej zakończyć.

SiBiK:
Pod jaki model robisz ta kabine?? Pod stary cy model Bart-a??

Ps. Prezentuje sie ladnie

Krzysiek626:

--- Cytat: SiBiK w 26 Września 2007, 09:30:00 ---Pod jaki model robisz ta kabine?? Pod stary cy model Bart-a??

Ps. Prezentuje sie ladnie

--- Koniec cytatu ---
To nie ma znaczenia pod jaki model. Model kabiny powinien pasować do każdego modelu pudła siódemki i jest zapisany jako oddzielny plik. Teoretycznie ten plik musi pasować do wszystkich modeli EU07 dostępnych na forum. Jednak przykład z ET22 pokazał że nie wszyscy o to dbają. Pomimo wszystko myślę że @ST44-003 zrobi komplet siódemki i na zapas nie ma się co martwić.

ST44-003:
Ok udało mi się ten jeden dzień wyrwać od nauki i stworzyć coś. Prezentuje:
-barierki
-shp (new :D)
-nastawnik ( na życzenie krzyśka626 z ET22 MKaczego )
-lustereczka
-zderzaki

>>hihi skreny :)

Ogromna moja prośba do was. Czy pomoże mi ktoś w oteksturowaniu tego wszystkiego? Bo ja raczej nie dam rady.

MKaczy:

--- Cytat: ST44-003 w 26 Września 2007, 23:31:18 ---Czy pomoże mi ktoś w oteksturowaniu tego wszystkiego? Bo ja raczej nie dam rady.
--- Koniec cytatu ---

No i tu sie pojawia problem, gdyz w notatniku nie da sie (tak łatwo:D) zmapowowac (oteksturować) obiektów z innych modeli. (elementy jako replacebles. od oryginalnego modelu.) Chodzi mi tu głównie o lusterka* oraz zderzaki i shp. Ale jest sposób na to:

Np. zderzaki :
nie wiem skad je wzieles ale gdzies one pewnie były ładnie otekturowane. Przypuszczam ze jest to z ET22, wiec wez sobie jedną z tekstur byka ( bo na niej jest element tekstury zderzaka ) przekopiuj do folderu z tą siódemką i jakos go nazwi, mozesz ta teksturę edytować, zostawiając na niej same zderzaki. Teraz w t3d modelu znajdz obiekt tych zderzaków zmien nazwe tekstury ( zapewne "map: replecebleskin..." ) na nazwę tekstury o której pisałem wyżej. Podobnie mozesz zrobic z resztą elementów.

Pozdrawiam;)
 
* Ciekawe z jakiego modelu one są :D:D:D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod