Autor Wątek:  Problem przy exporcie do T3D po raz 2 :|  (Przeczytany 2498 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1244
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 27
Problem przy exporcie do T3D po raz 2 :|
« dnia: 09 Października 2007, 22:02:43 »
Witam

Znów mam problem przy exporcie do T3D. Tym razem jest to inny model (na razie nic nie mówię :D) Wszystko zaznaczyłem i dałem: "CONVERT TO EDITABLE MESH" Tak jak przy poprzednim problemie. Wtedy to pomogło. Teraz jednak pojawia sie kolejny błąd. Co on oznacza?

Sądzę, że zrobiłem wszystko co było można.

P.S. Obiekty (box'y) składające się na pudło loka złączyłem funkcją: "Attach" Koła są zlepione w ten sposób z osiami. Lecz nie sa zlepione z pudłem ;]

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Problem przy exporcie do T3D po raz 2 :|
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Października 2007, 22:45:59 »
Masz pewnie brak mescha i uvw map przed exportem, jesli texturujesz te pudełka! Polecam, zaznacz wszystko i daj na texture  [szara kulka-brak] i potem od poczatku nakladaj texture na model ale pamietaj o UVW map i wtedy jak skonczysz nie powinno byc tego komunikatu.

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1244
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Problem przy exporcie do T3D po raz 2 :|
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Października 2007, 08:57:26 »
Dzięki Bohun!!! ponowne nałożenie textury pomogło :)

Zamykam.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 20 Listopada 2007, 23:35:30 wysłana przez Akvin »