« Odpowiedź #132 dnia: 17 Listopada 2007, 17:31:03 »
A mi powiedzieli w szkole
A kto Ci w szkole to powiedział? Poza tym to, że odróżniasz światła na semaforze stojąc choćby 100m od niego to nie jest nic trudnego. Weź wsiądź do loka jedź ze 100 km/h i obserwuj sygnały. Powiem Ci szerze, że jeśli sądzisz, że faktycznie odróżniasz kolory na semkach to stań 150m przed TO i obserwuj wskazania semafora za nią (oczywiście na prostej linii -szlaku). Wtedy się przekonasz czy faktycznie rozróżniasz kolory (BTW S1 widać wyjątkowo dobrze nawet z większej odległości tak, że jeśli będziesz widział tylko ten sygnał to... sam wiesz co). Moim zdaniem i z tego co wiem to raczej nie masz szansy pracować jako mech ani jako pomocnik, ba nawet na nastawni by Cię nie przyjęli bo też musisz obserwować wskazania przyrządów i sygnalizacji ze 100% precyzją.
To czyli kim moge dokładnie byc związanym z pkp???
konduktor, drogowiec (naprawa szyn), łączność kolejowa, elektryka (chociaż też można mieć zastrzeżenia), rewident taboru, mechanik, i kilka innych których nie pamiętam :).
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2007, 17:33:19 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76