Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)

<< < (19/83) > >>

kolejarz LHS:
Tak wygląda losowanie tekstur:

http://img142.imageshack.us/img142/7420/testia8.jpg

a skład to: ET41-133A+ET41-100B + ET41-100A+ET41-148B + EU07-485

wpis do SCN

node -1 0 ET41-145-A dynamic PKP\EU07 et41-145.bmp 203E-A 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ET41-145-B dynamic PKP\EU07 et41-145.bmp 203E-B 0.0 connected 3 0 enddynamic
node -1 0 ET41-148-A dynamic PKP\EU07 et41-148.bmp 203E-A 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 ET41-148-B dynamic PKP\EU07 et41-148.bmp 203E-B 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 EU07-424 dynamic PKP\EU07 EU07-424.bmp 303E-m 0.0 nobody 0 0 enddynamic

Dodatkowo utworzył mi się plik $.SCN który jest kopią scenerii ale ze zmienionymi wpisami.

Pozdrawiam.

Ra:
Myślę, że z losowaniem tekstur dla wagonów wyjdzie mu to lepiej. :) Póki co na razie z lokomotywami dwuczłonowymi i EZT będzie większy chaos niż na PKP.

Aby trochę ułatwić, uruchomiłem edytor plików TEXTURES.TXT na zakładce Tabor posiadany. Po naciśnięciu Sprawdź posiadany tabor wyświetlają się wszystkie znalezione modele po lewej stronie. Po kliknięciu na pozycję w tym spisie, pojawia się po prawej stronie obrazek mini (dobierany według DYNAMIC.DAT) oraz zawartość pliku TEXTURES.TXT.

Przy czym do pokazanego pliku TEXTURES.TXT są automatycznie dopisane tekstury znalezione w katalogu (z domyślnym modelem). Można ustawić minimalny rozmiar pliku, który jest uważany za teksturę pojazdu (dla Eaos tekstury mają 96kB, z kolei dla EU07 tekstury manometrów mają 512kB). Tak więc w niektórych przypadkach zbyt małe tekstury się nie pojawią, albo zostanie dopisana masa śmieci.

--- Cytat: przykład niepotrzebnych wpisów dla EU07 ---EU07MANO.TGA=303E,EU07
EU07PULPIT.TGA=303E,EU07
EU07VOLTO.TGA=303E,EU07
--- Koniec cytatu ---
Linie te należy bądź usunąć, bądź zamienić na następujące:

--- Cytat: poprawne zablokowanie niepotrzebnych wpisów dla EU07 ---EU07MANO.TGA=-
EU07PULPIT.TGA=-
EU07VOLTO.TGA=-
--- Koniec cytatu ---
I dopiero wtedy nacisnąć Zapisz TEXTURES.TXT. Inaczej można się nieźle zdziwić widząc efekty. (Uwaga! Zmiany nie zapisują się same.)

Zastanawiam się jeszcze, czy pozostawić automatyczne dopisywanie tekstur tak, jak jest, czy też zrobić przycisk Dodaj tekstury uruchamiany ręcznie.

Mariusz1970:
A może analizuj nazwę pliku z teksturą. Zauważyłem, iż tekstury na pudło zawierają w znacznej większości znak "-", czyli dodaj może do tych warunków jeszcze ten powyższy.

Ra:
Dobry pomysł. Ale dotyczy to raczej tekstur lokomotyw. Zrobiłem rozpoznawanie typu pojazdu po linijce !=? i dla typów e, r, s, x, z tekstury bez minusa są pomijane.

kolejarz LHS:
Witam.
Mam pytanie, czy do byków z 201E Packa potrzebne są te komentarze w pliku TEXTURES.TXT. Chodzi mi o zakład taboru i po jakim zakładzie jakie ma czoło?

PS. Ra w jakim programie to otworzyłeś?? http://img516.imageshack.us/my.php?image=tsrkwkkd0.png

Pozdrawiam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod