0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Wyłączyć debugmode.
Co do wylaczania loka przy predkosci konstrukcyjnej to jest to kolejny mit wyhodowany w spolecznosci MaSzynowej.
Loka nie "wylaczy", ale bezbieczniki wywali - wychodzi prawie na to samo.
Cytat: "EU07-483"Loka nie "wylaczy", ale bezbieczniki wywali - wychodzi prawie na to samo.Ktore i z jakiej przyczyny?
Nie wiem jak na pozostalych lokomotywach - ale w EP09 przy osiagnieciu predkosci bliskiej max predkosci obrotowej silnika wywala bezpieczniki - sprawdzone organoleptycznie (jakis czas temu mialem okazje powozic maszyna z cieniutkimi juz butami po CMK)
Cytat: "ET22_RULZ"Cytat: "EU07-483"Loka nie "wylaczy", ale bezbieczniki wywali - wychodzi prawie na to samo.Ktore i z jakiej przyczyny?Nie wiem jak na pozostalych lokomotywach - ale w EP09 przy osiagnieciu predkosci bliskiej max predkosci obrotowej silnika wywala bezpieczniki - sprawdzone organoleptycznie (jakis czas temu mialem okazje powozic maszyna z cieniutkimi juz butami po CMK)
Chyba mówisz o czymś innym. Przy obręczach o średnicy 1180 mm, czyli dość zużytych, lokomotywa musiałaby jechać 177 km/h, aby osiągnąć maksymalną dopuszczalną prędkość obrotową silników trakcyjnych, tj. 1530 obr/sek. Dla obręczy o średnicy 1250 mm jest to odpowiednio prędkość 188 km/h.
Nie wiem jak na pozostalych lokomotywach - ale w EP09 przy osiagnieciu predkosci bliskiej max predkosci obrotowej silnika wywala bezpieczniki
I to nie pomoże. Epoką jechałem kiedyś na wyłączonym debugmode 250km/h :D
Jaki to bezpiecznik na EP09? jechałem sporo razy na tych lokach nawet jak miały małe buty bez problemu 160 osiągają.Jedynie EP08-08,09,010 maja prędkościomierze elektroniczne i powyżej 140km?h puszczają styczniki liniowe, następuje brak jazdy!
Cięzko mi określic co to za bezbieczniki (ew zabezpieczenia). Jednakze maszynista mówił ze owe wywalanie wszystkiego w lokomotywie jest spowodowane wlasnie zbyt duza predkoscia obrotowa silnika.
A ile wyciąga EP09? W symku ponad 210 jechałem, ale to chyba nie możliwe w realu.
PS ZTCW to przy zużytych obręczach licznik wskazuje większą prędkość niż naprawdę.
Prawdopodobnie nadmiarowe (nie znam się na EP09, tylko zgaduje) ale "wywalanie wszystkiego w lokomotywie" wskazuje na wyłącznik szybki. Powód jest jeden: Za duży prąd pobierany przez silniki.
różnicowoprądowy
Cytat: "hejnal"różnicowoprądowyNo własnie coś mi sie widzi ze to o to chodzi. Nie chcialem strzelac bo prawde mowiac nie mam pojecia.
Tylko co to ma wspólnego z przekroczeniem przez loka Vmax?
Kolejna sprawa to to, że obręcze były już zużyte. Mniejsze obręcze = większe obroty zestawów (a zarazem silnika) aby osiągnąć daną prędkość = mniejszy prąd.
Ciekawostka, na odcinku Wrocław - Opole przy dobrej maszynie idzie dodatkowo urwać ze 6-7 minut od planu.