Autor Wątek:  obracające się obiekty - jak stworzyć?  (Przeczytany 2458 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mywasher

  • Gość
obracające się obiekty - jak stworzyć?
« dnia: 20 Sierpnia 2007, 10:41:47 »
Ktoś kiedyś zrobił szopę w której otwierały się drzwi i stąd moje pytanie czy żeby jakiś obiekt(myślę tu raczej o boxie) obracać trzeba jakoś go specjalnie spreparować (pivot i te sprawy) żeby event mógł wyzwolić rotację?

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
obracające się obiekty - jak stworzyć?
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Sierpnia 2007, 15:50:38 »
Pivot ustaw tam, gdzie jest oś i pokombinuj z obrotami w eventach.

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
obracające się obiekty - jak stworzyć?
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Sierpnia 2007, 22:43:32 »
Jak coś to w Quarku są eventy od tych obrotowych modeli.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Mywasher

  • Gość
obracające się obiekty - jak stworzyć?
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Sierpnia 2007, 22:49:13 »
event eventem ale trzeba (w założeniu) przypisać do boxa pivot a potem jakimś cudem obliczyć co o ile ma się obracać względem stanu początkowego

Zaczynamy z dużej litery, a kończymy z kropką nie pomijając po drodze przecinków.
Profeta


Zamykam.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 20 Listopada 2007, 23:05:33 wysłana przez Akvin »