⇕
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona Główna Forum
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Pomoc w tworzeniu
»
obracające się obiekty - jak stworzyć?
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: obracające się obiekty - jak stworzyć? (Przeczytany 2458 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Mywasher
Gość
obracające się obiekty - jak stworzyć?
«
dnia:
20 Sierpnia 2007, 10:41:47 »
Ktoś kiedyś zrobił szopę w której otwierały się drzwi i stąd moje pytanie czy żeby jakiś obiekt(myślę tu raczej o boxie) obracać trzeba jakoś go specjalnie spreparować (pivot i te sprawy) żeby event mógł wyzwolić rotację?
Zapisane
eu07_304
Wiadomości: 496
Rattus norvegicus
Otrzymane polubienia: 0
obracające się obiekty - jak stworzyć?
«
Odpowiedź #1 dnia:
20 Sierpnia 2007, 15:50:38 »
Pivot ustaw tam, gdzie jest oś i pokombinuj z obrotami w eventach.
Zapisane
D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-
JONIN_EZT
Wiadomości: 918
Dalej student. Linia 202 maker
Otrzymane polubienia: 1
obracające się obiekty - jak stworzyć?
«
Odpowiedź #2 dnia:
20 Sierpnia 2007, 22:43:32 »
Jak coś to w Quarku są eventy od tych obrotowych modeli.
Zapisane
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%
Mywasher
Gość
obracające się obiekty - jak stworzyć?
«
Odpowiedź #3 dnia:
20 Sierpnia 2007, 22:49:13 »
event eventem ale trzeba (w założeniu) przypisać do boxa pivot a potem jakimś cudem obliczyć co o ile ma się obracać względem stanu początkowego
Zaczynamy z dużej litery, a kończymy z kropką nie pomijając po drodze przecinków.
Profeta
Zamykam.
Akvin
«
Ostatnia zmiana: 20 Listopada 2007, 23:05:33 wysłana przez Akvin
»
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Pomoc w tworzeniu
»
obracające się obiekty - jak stworzyć?