Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje
Trasa Drawinowo - Włodowice Zachodnie 160 km/h
JONIN_EZT:
możliwe że z tym SBL to błąd jakiegoś eventu. Bo normalnie to na pomarańczowo jest wtedy jak jest SZ albo S1, albo tez sam błąd SBL, jaka jest nazwa inc tego SBL?
uetam:
--- Cytat: "JONIN_EZT" ---możliwe że z tym SBL to błąd jakiegoś eventu. Bo normalnie to na pomarańczowo jest wtedy jak jest SZ2
--- Koniec cytatu ---
Sz wystarczy :)
EP08_015:
Nie znam się na tym ale to jest tylko na sbl ze "strzelniczką" na tym przed semaforem.
A co do eventów to nadal nie potrafie tego błędu usunąć :( jesli chodzi o manewry.
Krzysiek626:
Ponieważ notorycznie nie mogłem wykonać manewrów EP09 w Drawinowie po przyprowadzeniu ICC, postanowiełem zadziałać i sprawdzić co jest tego przyczyną. Po analizie eventów doszedłem do wniosku że przyczyna tkwi w niechcącej się przestawiać zwrotnicy w Drawinowie. Z tego powodu ICC wjeżdża na przedostatni tor licząc od lewej. Wywaliłem więc w pliku event.inc zapis dotyczący tej zwrotnicy. jest to zwrotnica
--- Kod: ---Drawinow_zwr14
--- Koniec kodu ---
ten wpis występuje 2 razy. Jeśli ktoś będzie zainteresowany to wystawię poprawiony inc z eventami. Według mnie ta zmiana nie powoduje innych konsekwencji. Proszę jednak autora scenerii o wypowiedź na ten temat.
Mati_An:
Troszkę się Krzyśku pospieszyłeś, ale już wyjaśniam. Zwrotnica ta występuje dwa razy, bo zdarzenia są wyzwalane przy różnych stanach komórki pamięci (zależnie czy jedzie IC czy pospieszny). Ale to już poprawiłem, w kolejnej wersji powróciłem do pierwotnej, testowej wersji przebiegu zdarzeń, w którym IC wjeżdża przed pospiesznym i zostaje wpuszczony na przedostatni tor. Jeżeli event, który jest tam podpięty (wyzwalany jest po minucie) nie odpali, to pozostaje mi tylko ręczne wyzwalanie zdarzenia poprzez KeyCtrl01 (a tego nie lubię).
Link: http://d.turboupload.com/d/1962190/up_v1.2.rar.html