Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Wagon Fas 413s
eu07_304:
Witam!
Parę dni temu zacząłem prace nad wagonem Fas. Na razie prezentuje się marnie. Tylko cztery kubły, platforma i węgiel.
Ponieważ to jeden z pierwszych moich poważnych modeli do Maszyny zadam parę pytań:
1. Jak mogę usunąć denerwujący efekt błyszczenia pokazujący się przy cutowanych miejscach (na bokach kubłów to szczególnie widać)?
2. Czy posiada ktoś gotowy plik .max sprzęgów i wężyków? Ja ich nie umiem robić :/
Pozdrawiam!
ST44-003:
W katalogu t3d np. EAOS`a klknij crtl+h i wpisz "sprzeg". Odnajdzie ci wpisy .bmp jak i sam sprzęg. Co do buforów wpisz "buffer" i będziesz tam miał wszystko. Nie wiem tylko jaki jest wpis na wężyk.
eu07_304:
Ja nie chcę w notatniku sobie wklepywać sprzęgów. Poza tym tekstura nie jest modelem. #sprzeg.tga to tylko tekstura. Poza tym wagon robię wbrew pozorom w 3dsmaxie nie w notatniku. Bufory tak mniej więcej umiem robić.
ST44-003:
Ale innego modelu raczej tam nie ma. Przeszukałem cały ten katalog i nie znalazłem nic poza .tga i bmp. jeśli chodzi o sprzęg.
Dolmio89:
http://net.azartsat.pl/Omega013/wezyki/wenrzyki.rar
O to chodzi? Jakiś czas temu youBy wykonał znormalizowane modele wężyków dle twórców taboru.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej