A czytales pliki txt z opisem ? to podstawowa lektura
Jezeli nadal nie umiesz czytac to uzyj przycisku szukaj
============================
Krotki opis lokomotywy EU07:
============================
1) podniesc pantografy ( "O/o" - tylny, "P/p" - przedni );
2) wlaczyc światła:
( BIAŁE: "I/i" - prawy, "U/u" - gorny, "Y/y" - lewy )
( CZERWONE: "i/I" - prawy, "y/Y" - lewy );
3) właczyc glowny obwod (M);
4) wlaczyc przetwornice (X), sprezarke (C);
5) sprawdzić czy cisnienie w przewodzie głównym wynosi 0.5 MPa;
6) wybrac kierunek jazdy ( "D" - do przodu, "R" - do tylu );
7) dac nastawnik na pierwsza pozycje ( "+" / "-" );
8) po wlaczeniu stycznikow ( zaswieca sie pomaranczowa lampka na pulpicie )
mozna dawac nastepne pozycje, ale tak, aby nie wybilo
nadmiarowego oraz zeby nie bylo poslizgu;
9) W przypadku wybicia bezp. nadmiarowego nalezy
zejsc nastawnikami do zera i dopiero go wlaczyc (N).
Podobna procedura jest gdy wywali wył. szybki
( np. wskutek zaniku napięcia, przepięcia, upływów itp );
10) W przypadku poślizgu zmniejszyc nastawnik i podsypać piachu (S)
( hamowanie przeciwposlizgowe bedzie dodane poźniej );
11) Po ustawieniu glownego nastawnika na pozycję bezoporową
( gaśnie pomaranczowa lampka ) mozna zwiekszac bocznikowanie ( "/" / "*" ).
Klawisz SHIFT+klawisz nastawnika ustawia na najbliższa pozycje bezoporowa;
12) Przy jeździe luzem lepiej używac pneumatycznego hamulca pomocniczego który
jest szybszy niz zasadniczy, ale działa tylko na lokomotywę.
Przy jeździe pociągowej nalezy uzywać hamulca zasadniczego;
=======
UWAGA !
=======
Czas luzowania długiego składu może być duży, na postoju
mozna to przyspieszyć przestawiając kran hamulca maksymalnie
w prawo, ale nie dłużej niż kilkanascie sekund ( w kranie Oerlikona jest
bezpiecznik ale narazie nie jest to zaimplementowane więc można za bardzo przeładować ).
W normalnej pozycji w przewodzie hamulcowym powinno sie utrzymywać
cisnienie 0.5 MPa.