Autor Wątek:  Problem z ruszaniem  (Przeczytany 2374 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Hornisse

  • Gość
Problem z ruszaniem
« dnia: 01 Lipca 2007, 13:48:34 »
Mógłby mi ktoś bardzo Dokładnie krok po kroku rozpisac jak ruszyć z miejsca EU 07(chodzi mi o przyciski na klawiaturze,które trzeba wciskac po kolei??)Próbowałem ruszać ale nic z tego  :( symulator sciagnąłem dopiero niedawno wiec jestem całkiem zielony.
Będe bardzoe wdzięczny za pomoc!!!!!!!

Przyjacielu... jest nawet w tym dziale wątek przyklejony "Przeczytaj zanim zapytasz: Jak ruszyć lokomotywą". Zapoznaj się z regulaminem, korzystaj z wątków przyklejonych i wyszukiwarki. Najpierw poszukaj i spróbuj problem rozwiązać sam - dopiero potem pytaj na forum. W przeciwnym razie Twoja przygoda z tym forum może okazać się krótka
Akvin

Offline MuNiO

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem z ruszaniem
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Lipca 2007, 13:56:40 »
A czytales pliki txt z opisem ? to podstawowa lektura

Jezeli nadal nie umiesz czytac to uzyj przycisku szukaj

============================
Krotki opis lokomotywy EU07:
============================
 1) podniesc pantografy ( "O/o" - tylny, "P/p" - przedni );
 2) wlaczyc światła:
    ( BIAŁE:    "I/i" - prawy, "U/u" - gorny, "Y/y" - lewy )
    ( CZERWONE: "i/I" - prawy, "y/Y" - lewy );
 3) właczyc glowny obwod (M);
 4) wlaczyc przetwornice (X), sprezarke (C);
 5) sprawdzić czy cisnienie w przewodzie głównym wynosi 0.5 MPa;
 6) wybrac kierunek jazdy ( "D" - do przodu, "R" - do tylu );
 7) dac nastawnik na pierwsza pozycje ( "+" / "-" );
 8) po wlaczeniu stycznikow ( zaswieca sie pomaranczowa lampka na pulpicie )  
    mozna dawac nastepne pozycje, ale tak, aby nie wybilo
    nadmiarowego oraz zeby nie bylo poslizgu;
 9) W przypadku wybicia bezp. nadmiarowego nalezy
    zejsc nastawnikami do zera i dopiero go wlaczyc (N).
    Podobna procedura jest gdy wywali wył. szybki
    ( np. wskutek zaniku napięcia, przepięcia, upływów itp );
10) W przypadku poślizgu zmniejszyc nastawnik i podsypać piachu (S)
    ( hamowanie przeciwposlizgowe bedzie dodane poźniej );
11) Po ustawieniu glownego nastawnika na pozycję bezoporową
    ( gaśnie pomaranczowa lampka ) mozna zwiekszac bocznikowanie ( "/" / "*" ).
    Klawisz SHIFT+klawisz nastawnika ustawia na najbliższa pozycje bezoporowa;
12) Przy jeździe luzem lepiej używac pneumatycznego hamulca pomocniczego który
    jest szybszy niz zasadniczy, ale działa tylko na lokomotywę.
    Przy jeździe pociągowej nalezy uzywać hamulca zasadniczego;
=======
UWAGA !
=======
Czas luzowania długiego składu może być duży, na postoju
mozna to przyspieszyć przestawiając kran hamulca maksymalnie
w prawo, ale nie dłużej niż kilkanascie sekund ( w kranie Oerlikona jest
bezpiecznik ale narazie nie jest to zaimplementowane więc można za bardzo przeładować ).
W normalnej pozycji w przewodzie hamulcowym powinno sie utrzymywać
cisnienie 0.5 MPa.