Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Uszkodzenia przy zderzeniu
AIR:
pisząc, ża to jest symulator, a nie gra chodziło mi o to, że symulator ma odzwierciedlać prowadzenie pociągu, a nie bawienie się w robienie stłuczek, zderzeń itp. jak w niektórych grach
JONIN_EZT:
--- Cytat: "pawelpiotr19" ---Mam takie pytanie a zarazem propozycje. A manowicie jest taka gra o nazwie Life For Speed (LFS) tam wystepuje takie zjawisko ze przy uderzeniu w coś tekstura w pojeżdzie sie wgina do wnętrzna pojazdu. Czy była by mozliwość zrobienia czegoś takiego w maszynie?
--- Koniec cytatu ---
propozycja ciekawa ale w symku nie chodzi o to by robic masakrę. A poza tym jak już wcześniej zostało powiedziane trzeba byłoby bardzo dokładnie budowac tabor z dodatkowymi opcjami na zniszczenie czego żaden komputer by tego nie udźwignął przy takim obciążeniu. Już nie mówię że trzeba byłoby budowac cały tabor od początku.
Po drugie nastąpiłaby zmiana w przerabianiu fizyki czyli siły zderzenia itd co na pewno nie było by proste wręcz powiedziałbym niewykonalne (chyba że ktoś jest tak dobry że by takie coś zrobił) ale to by wymagało tyle czasu że już lepiej jest czekac na koniec świata.
Właściwie to symek i tak już jest na tyle realistyczny że bez takich dodatków jest już super.
Szociu:
Chyba można zamknąć temat ...
AIR:
--- Cytat: "JONIN_EZT" ---
Właściwie to symek i tak już jest na tyle realistyczny że bez takich dodatków jest już super.
--- Koniec cytatu ---
hmm... powiem tyle... fizyka samej EU07 czyli tytułowej maszyny pozostawia wiele do życzenia nie mówiąc o innych
Więc lepiej wykorzystać czas na jej poprawe niż robienie wgnieceń co dla mnie osobiście jest całkiem bez sensu.
hunter:
--- Cytat: "AIR" ---chyba zapomniałeś, że MaSyna nie jest GRĄ tylko SYMULATOREM
--- Koniec cytatu ---
--- Cytat: "AIR" ---hmm... powiem tyle... fizyka samej EU07 czyli tytułowej maszyny pozostawia wiele do życzenia nie mówiąc o innych
--- Koniec cytatu ---
Ekhm.. to jak w końcu jest? Ja z tym symulatorem bym się spierał. MaSzyna jest próbą odzwierciedlenia rzeczywistości, a nie symulatorem. Gdyby MaSzyna była symulatorem, nie mielibyśmy tych błędów, co są teraz. MaSzyna była i będzie grą, dopóki nie będzie w 100% odzwierciedlać rzeczywistości, to praktycznie nie jest możliwe.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Komputerowa_gra_symulacyjna
EOT.
Zamykam wątek, bo dyskusja zaczyna znów schodzić na dyskusję typy - "Symulator, czy nie symulator... Oto jest pytanie". Poza tym na propozycję padły już wyczerpujące odpowiedzi.
Profeta
Nawigacja
Idź do wersji pełnej