Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Lekcja 1 - Jak stworzyć zwrotnice w 3ds max

<< < (2/3) > >>

wasyl:
Witam!!!
Nie razi i nie kasuj - ja tylko zadałem pytanie ;). Wkońcu po coś jest ten flex w skrypcie.
Jednak przedstawiona metoda jest dosyć czasochłonna w wykonaniu i wizualnie nie odbiega od innych metod (wymaga także dokładnego ustawienia "wąsów" krzywej). Nie wyobrażam sobię tym sposobem wykonać każdą lub większość zwrotnic na stacji.
Flex wizualnie jest identyczny chodź ma też swoje wady (przy pewnych łukach i długościach robi się kanciasty - ale to zdaża się nadzwyczaj żadko i można to wyeliminować).
Odnośnie tutoriali sam niebawem jakiś stworzę dla średnio-zaawansowanych i znających podstawy trasopisarzy. Wpierw jednak muszę skończyć kolejną trasę.

Grand:
Jakbys mogl to zrob cos na temat zaawansowanych eventow (mem cell itd). Musze wyprobowac jak sie zachowuja flexy , skoro piszesz ze duzo latwiej :)

pol102:
Żeby nie było że jestem brzydki to dam coś dla tych którzy chcą tworzyć trasy. http://www.sendspace.com/file/yqsft6 Pod tym adresem znajdują się skrypty stworzone przez Marcina, poprawione przez kogoś tam i z dodatkami od Q. Jednakże żeby nie było pytać typu "co znaczy Wires" przetłumaczyłem to i owo. Tak więc nowi trasopisarze do dzieła. I przy okazji sprawdźcie czy wszystko działa.

[EDIT]
No i buuum. Przypomniało mi się że exporter do *.scn wadliwie działa więc właśnie to poprawiłem. Problem byl dlatego ze skrypty byly dostosowane do exe od Q. Poprawiłem!

Cesky Kretek:

--- Cytat: "pol102" ---Jednakże żeby nie było pytać typu "co znaczy Wires" przetłumaczyłem to i owo.
--- Koniec cytatu ---

A to nie było przetłumaczone? ;o

pol102:
Tam przetłumaczone byłu głównie nazwy rolet i przyciski. A tak wyszła nowa inicjatywa z tego ;p

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod