Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Lekcja 1 - Jak stworzyć zwrotnice w 3ds max
Żabek:
A ja zadam pytanie, które też ktoś mi zadał. Przyznam, że nie umiałem na nie odpowiedzieć w miarę sensownie.
Załóżmy, że jest kawałek prostego toru i do niego chce przyczepić zwrotnicę torem zwrotnym. Skrypt (w przeciwieństwie do jET -ach, gdyby ten import działał jak należy...) nie pozwala na wybór jak chcemy wstawić zwrotnicę tylko wstawia je zawsze torem wspólnym. Jak byście wybrnęli z takiej sytuacji nie bawiąc się pół dnia w obracanie, przesuwanie i podłączanie flexem?
Paul:
Kilka przydatnych tricków:
http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/6_szybkie.html
Pozdr, Paweł
bibex05:
Mam pytanie właśnie odnośnie zwrotnic bo nie bardzo rozumiem co napisane jest w postach wyżej. W 3dsmaxie zwrotnice zauważyłem że przechodzą z jednego toru na dwa tory. A ja chciałbym z dwóch torów przejść na jeden tor bez odwracanie o 180 stopni bo to bardzo nie dokładne, ktoś pomoże?
szczawik:
Ten wątek nie jest w pełni aktualny, mimo to jest wciąż przyklejony. Co do problemu, zrób rozwidlenie, po czym usuń niepotrzebny rozjazd i wstaw w to miejsce flex. Poczytaj:
http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/
Nawigacja
Idź do wersji pełnej