Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Kabina ET40 prawie gotowa
EU07-457:
--- Cytat: "KURS90" ---EU07-457. Oceń obecny wygląd kabiny, i czy mógł się podzielić zdjęciami odłączników z pierwszej serii ET40 ??
--- Koniec cytatu ---
Generalnie obecny wygląd jest o niebo lepszy. Nie mogę tylko dobrze wyczuć usytuowania prędkościomierza. Wydaje mi się, że w oryginale jest on bardziej przesunięty w prawo, ale to może być tylko takie wrażenie. Dobrze by było odwzorować też mechanizm wycieraczek, coś takiego jak jest tu:
http://www.et40.freehost.pl/ET40/foto/0033kab.jpg
Co do zdjęć odłączników uszyniaczy to musiałbym w środę złapać jakiś niski numer. Co do dźwięków - nie ma problemu, tylko nie mam na czym nagrać (czyli w sumie jest problem...). Jeśli chodzi o dźwięki, to jak na tę serię przystało nie może się obejść bez charakterystycznego "szycia" (co niektórzy na pewno wiedzą o czym piszę ;) ).
Aha, gwoli ścisłości - ET40 nie ma przetwornicy. Z pulpitu załączasz wentylatory silników trakcyjnych, a te wyjące - jakże charakterystyczne dla ET40 - wentylatory to wentylatory oporów rozruchowych (załączają się automatycznie na pierwszej pozycji jezdnej - czyli na drugim ząbku nastawnika).
A może chcesz zdjęcia oryginalnych tabliczek z serią i numerem lokomotywy takie, jakie są w kabinach (przynajmniej w co poniektórych)?
RooteK:
Czy moge się dowiedzieć jak prace nad kabiną :) ??
Piter_93:
Wspaniała robota! :D
Czekam aż kabina ujrzy światło dzienne :)
KURS90:
Prace nad kabiną już są ukończone, teraz została wrzucona (są dwie wersje kabiny) do bugs, do testów
Piter_93:
Extra ;)))
Czyli już za niedługo będzie można pojeździć na ET40 :D
Teraz jedyny model, na którego czekam, to ST44 :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej