Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny
Weekend'owe screeny z prac nad nową TRAKCJĄ
bohunIC:
A to juz Quark, po modernizacji i dostosowaniu na 160km/h
firleju:
bohun, czy ta nowa trakcja będzie w osobnych plikach, tak żeby można było stosować wybiórczo, czy też zamieniasz stare pliki. IMHO to możnaby tak zrobić, że starą trakcję z kątownikami zamienić, a wszystkie nowe słupy dać jako osobne pliki. No chyba, że robisz to na zasadzie podmiany tekstury do jednego modelu. Czy możesz się wypowiedzieć?
bohunIC:
--- Cytat: gfirlejczyk w 06 Października 2007, 21:07:12 ---bohun, czy ta nowa trakcja będzie w osobnych plikach, tak żeby można było stosować wybiórczo, czy też zamieniasz stare pliki. IMHO to możnaby tak zrobić, że starą trakcję z kątownikami zamienić, a wszystkie nowe słupy dać jako osobne pliki. No chyba, że robisz to na zasadzie podmiany tekstury do jednego modelu. Czy możesz się wypowiedzieć?
--- Koniec cytatu ---
Jest zrobione tak że, plik -3D.T3D to sam wysiegnik [teownik domyślnie], STB1.T3D to słup [betonowy domyślnie], po złożeniu w plik inc który zostaje bez zmian otrzymujemy to co na screenach ;) Wszystko jest po staremu w plikach, tylko wykonanie troche lepsze, ale to Wy ocenicie. Na razie sie testuje jeszcze. A dojdą pojedyńcze plik inc dla rozróżnienia rurowe, teownikowe czy te na 160km/h, iskrowniki, zerowanie, we8 - 9 itd. Jesli jakieś uwagi czy pytania chetnie odpowiem!
firleju:
Czyli jak rozumiem niekoniecznie zmieniasz sam model, ale wymieniasz plik .inc. Oprócz tego będą osobne pliki .t3d dla niektórych nowych elementów (wysięgniki rurowe) + nowe pliki .inc gdy będzie np trzeba zminić teksturę słupa. Czy dobrze zrozumiałem?
bohunIC:
Słupy skończyłem, wysięgniki i kotwy i odciągi. Musze dodać bramki i zwisy ale to już chwila moment, także tak bedzie wyglądać szlak na 160km/h w mojej scenerii nad którą pracuje!
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej