Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny

 Weekend'owe screeny z prac nad nową TRAKCJĄ

<< < (5/7) > >>

bohunIC:

--- Cytat: "glowawojtas0" ---Tylko to podwieszenie ze starej textury alpha okropne... takie kwadratowe. Najlepiej wymodeluj to w 3D. (chodzi mi o ten element co trzyma druty  i łączy się z rurą wysięgnika)
--- Koniec cytatu ---


Niema problemu! moge to wymodelowac ale tylko mocne kompy pociagna ten zestaw wysiegnikow! Ja z wysiegnikami rurowymi i slupami stalowymi niechwalac sie mam w Quarku 28fps ale placisz to wymagasz ;) Zrobie ladna texture i bedzie wygladac realistycznie pozatym chce jak najmniej poly.

RooteK:
OK może by o taka textura alpha jak jest. Tylko, żeby nie wyglądała tak kwadratowo ;) Bardziej wygładzona jak grafika w corelu...

bohunIC:

--- Cytat: "glowawojtas0" ---OK może by o taka textura alpha jak jest. Tylko, żeby nie wyglądała tak kwadratowo ;) Bardziej wygładzona jak grafika w corelu...
--- Koniec cytatu ---


Mowisz masz ---

tak chyba zostanie!

RooteK:
O wiele lepsze :) No, lepsze od poprzedniego :) Polubiłem chyba sieć trakcyjną ;D

bohunIC:
Trakcja na 120km/h Teowniki słupy betonowe i stalowe skonczylem i mam zamiar wydać paczke jeszcze w tym tygodniu. Sa zrobione tą samą metodą jak stara trakcja i ma te same nazwy wiec wszystko sie podmienia i wyswietla jak powinno być. Dodane zostały iskrowniki, odgromniki i zerowanie.
Co do odciągów to jest teraz h=1.4, kotwienie h=0.75. Sa w pełni wymodelowane aby dodać nieco klimatu na trasach!

 


Tak to mniej wiecej wyglada w Quarku.



A tu w Jelitkowie modernizują trakcje, słupy nowe już wstawili, wysiegniki zrobią na wiosne ;)



Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod