Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 EW58, EW60 i EW55

<< < (14/45) > >>

EP08_015:
Nie znam sie na tych jednostkach. Mnie prosze o takie rzeczy nie pytac. Mam prosbę do tych wszystkich, którzy mogli by mi pomóc przy dalszej budowie kabinki.

Czy ktos moglby mi uzyczyc maxa fotela z ed72 lub innego dowolnego, czas mnie troche goni i latwiej mergowac niz od nowa robic a do skonczenia mam max 2 tygodnie i chce to wypuscic jak najszybciej.

Pozdrawiam i prosze sledzic tego ftp bo co jakis czas nowe screny z prac.

Nowe screny 11-14.

MArt:
Oglądałem screeny i widzę, że brakuje kasowania czuwaka i SHP, które znajduje się w rączce nastawnika jazdy.

EP08_015:
No wlasnie tego tez szukam. A gdzie dokladnie? prosze wskazac miejsce :)

Nowe screny 16 - 18.

MArt:

--- Cytuj ---JONIN_EZT napisał:
Nie jestem pewien ale ma 5 pozycji na nastawniku (mam przebłyski z tego jak kiedyś byłem w spalonych 007-017) czyli zerowa pierwsza druga trzecia bocznik1 bocznik2.

Co do fizyki EW58. Otoz co do pozycji masz racje, sa to: 0, przetok, szeregowa, bocznik I, bocznik II. Ale ilosc pozycji bocznikowania na EW58 nie jest rowna ilosci stopni oslabienia pola. Otoz, EW58 posiada 9 stopni oslabienia pola. Inne roznice w stosunku do EN57 (ktore czesciowo utrudniaja wykonanie go w symku na obecnym exe) to 3 stopnie hamowanie elektrodynamicznego oraz 3 nastawy PSR.
A co do lekkiej przerobki to nie tak latwo, trzeba zrobic od nowa MPT.
--- Koniec cytatu ---

Ja mam co do tego inne zdanie, zapytałem się mojego ojca, który 15 lat służby spędził na kolorach.
Pozycje nastawnika to
(0)-pozycja neutralna, (M) -manewrowa, (P) - pociągowa (nie mylić z przetokiem jedno i drugie nie ma nic wspólnego), (B1) - wyższy stopień  rozruchu prądowego, (B2)- najwyższy stopień rozruchu prądowego.
W przypadku B1 i B2 po zejściu na bez oporową włącza się bocznikowanie
Różnica pomiędzy kible i kolorami to np :możliwość sterowania prądem, to znaczy po rozruchu na poziomie 400A na pozycji B1 po zejściu do pozycji 0 i ustawieniu na pozycję P od razu mamy 200A (bardziej skomplikowany wał i przekaźnik utrzymania prądu jazdy). W kiblu musielibyśmy zejść nastawnikiem do zera przełączyć nastawnik kierunkowy z pozycji II na I i ponownie wejść na szeregową.
Różnica między Manewrową, a Przetokową :
- Przetok - stała jazda na oporach rozruchowych
- Manewrowa - podobnie jak przetok jazda na oporach ale w tym wypadku można było dłużej podróżować na oporach ponieważ opory znajdują się na dachu, a nie ukryte gdzieś wewnątrz.
Jeszcze jedna sprawa moc EW58 to 8x200kW=1,6MW , podobnie co EU07 z czterema wagonami.

ET22_RULZ:
Kolega MArt ma racje. Tak to jest jak sie pisze z pamieci nie patrzac na schematy. Mea maximus culpa.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod