No nie przesadzajmy, żeby wózki miały 25 tysięcy polygonów (założę się że 1 wózek tyle ma, a nie 2). Dolicz do tego szczegółowe pudło, to zbierze się 60-70 tysięcy, a FPS przy kilku takich lokach będzie równy 0.
Akurat to są dwa wózki ;).
Model ful wypas ma 34,5k trójkątów, lo-fi (z wózkami teksturowymi) ma 12,7k trójkątów. Wnioski pozostawiam do postawienia sobie samemu jako zadanie domowe ;).
Tak BTW.
FPS jest pewnym ilorazem (dość skomplikowanym) mozliwości przez ilość. Tak więc zadanie domowe nr 2. specjalnie dla
@Huntera.
Rozwiąż równanie:
1/x=0
Ave. Ja w sprawie fotek do modelu TEM2. Posiadam pare całkiem niezłych ujęć (przód, bok,tył). Jak coś to się polecam.
Zapamiętam sobie i ozwę się w odpowiednim czasie.