Autor Wątek:  [model] TEM2U  (Przeczytany 21408 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
[model] TEM2U
« Odpowiedź #30 dnia: 19 Października 2006, 06:22:38 »
I bardzo dobrze ze robi szczególowo. Jestem jak najbardziej za. A jaki model bedzie to niewazne, zawsze cos nowego do symulatora, a jezeli jeszcze rabotaju z rusko mafiu to bedzie git.:]

Offline Veritek

  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
[model] TEM2U
« Odpowiedź #31 dnia: 20 Października 2006, 11:45:36 »
Ave. Ja w sprawie fotek do modelu TEM2. Posiadam pare całkiem niezłych ujęć (przód, bok,tył). Jak coś to się polecam.
Szlaki:W-wa Praga, Kutno, Ostrów Wlkp; Skierniewice, Zduńska Wola Karsznice,
Autoryzacja: SM(SP)-42, SM-31, EU-06, EU-07, EU-07/303Eb, ET-22/201E, ET-22/El

hunter

  • Gość
[model] TEM2U
« Odpowiedź #32 dnia: 20 Października 2006, 16:28:31 »
Cytat: "Żuk"
I bardzo dobrze ze robi szczególowo.

No nie przesadzajmy, żeby wózki miały 25 tysięcy polygonów (założę się że 1 wózek tyle ma, a nie 2). Dolicz do tego szczegółowe pudło, to zbierze się 60-70 tysięcy, a FPS przy kilku takich lokach będzie równy 0.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
[model] TEM2U
« Odpowiedź #33 dnia: 20 Października 2006, 16:58:33 »
Cytat: "Veritek"
Ave. Ja w sprawie fotek do modelu TEM2. Posiadam pare całkiem niezłych ujęć (przód, bok,tył). Jak coś to się polecam.


Ave. Napisz PW do yB w tej sprawie najlepiej :)

pzdr

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6165
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 870
[model] TEM2U
« Odpowiedź #34 dnia: 20 Października 2006, 17:33:48 »
Cytat: "Hunter"
No nie przesadzajmy, żeby wózki miały 25 tysięcy polygonów (założę się że 1 wózek tyle ma, a nie 2). Dolicz do tego szczegółowe pudło, to zbierze się 60-70 tysięcy, a FPS przy kilku takich lokach będzie równy 0.
Akurat to są dwa wózki ;).
Model ful wypas ma 34,5k trójkątów, lo-fi (z wózkami teksturowymi) ma 12,7k trójkątów. Wnioski pozostawiam do postawienia sobie samemu jako zadanie domowe ;).

Tak BTW.
FPS jest pewnym ilorazem (dość skomplikowanym) mozliwości przez ilość. Tak więc zadanie domowe nr 2. specjalnie dla @Huntera.
Rozwiąż równanie:
1/x=0

Cytat: "Veritek"
Ave. Ja w sprawie fotek do modelu TEM2. Posiadam pare całkiem niezłych ujęć (przód, bok,tył). Jak coś to się polecam.
Zapamiętam sobie i ozwę się w odpowiednim czasie.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline wujekmaslak

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
[model] TEM2U
« Odpowiedź #35 dnia: 20 Października 2006, 17:40:02 »
1/x=0
Ja znam rozwiązanie. Hunter jak będziesz miał kłopot to wal do mnie jak w dym. youBy podchwytliwe zadanie żeś wymyślił:P

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
[model] TEM2U
« Odpowiedź #36 dnia: 21 Października 2006, 14:31:09 »
Cytat: "youBy"
Rozwiąż równanie:
1/x=0

A ja myślałem że się nie dzieli przez zero...

Offline wujekmaslak

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
[model] TEM2U
« Odpowiedź #37 dnia: 21 Października 2006, 14:45:46 »
Cytat: "hejnal"
Cytat: "youBy"
Rozwiąż równanie:
1/x=0

A ja myślałem że się nie dzieli przez zero...

I bardzo dobrze myślałeś. To równanie nie ma rowiązań bo liczba 0 nie należy do dziedziny tego równania.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6165
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 870
[model] TEM2U
« Odpowiedź #38 dnia: 21 Października 2006, 20:34:09 »
Cytat: "wujekmaslak"
Cytat: "hejnal"
A ja myślałem że się nie dzieli przez zero...

I bardzo dobrze myślałeś. To równanie nie ma rowiązań bo liczba 0 nie należy do dziedziny tego równania.
Jak się chce, to się da. Odpowiedź w matematyce alternatywno-abstrakcyjnej jest taka, że x to nieskończoność :P.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
[model] TEM2U
« Odpowiedź #39 dnia: 22 Października 2006, 09:57:48 »
Chuck Noris Doliczył do nieskończoności i to dwa razy.
Rzeczywiście w matematyce jest cos takiego że liczba podzielona przez nieskończoność daje zero ale to tylko teoria gdyż nie ma takiej liczby jak nieskońcozność. W rzeczywistości choćbyśmy nie wiem jak ogromna liczbe podstawili to zawsze wyjdzie ułamek. Pozatym żeby rozwiazać to równanie 1/x=0 to trzeba je sprowadzić do postaci 1=0*x i tu już zaczyna się problem bo wychodzi że 1=0 ale dalej trzeba by przekształcić tak 1/0=x i wychodzi dzielenie przez zero. tak więc twierdzenie że x jest nieskończonością jest mozno naciągane.