Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Realistyczna trasa kolei piaskowych
hejnal:
ale czad. Super. Powiekszenie takie że każdy tor na stacji można zobaczyć.
Żabek:
--- Cytat: "PEKAP" ---A widziałeś to? http://212.244.179.188/website/Orto/viewer.htm Może będzie lepsze niż mapy papierowe.
--- Koniec cytatu ---
Widziałem. Teraz mi tylko napisz, jak użyć tego w sensowny sposób w 3dsie
PEKAP:
Robisz screena i wklejasz do painta, wycinasz tak by było widać samą mapę bez okienka. Na dole masz "linijkę" i rozciągasz na niej linię, przy rozciąganiu jest napisane ile pixeli ma ta linia. Potem robisz proporcję:
ilość_pixeli_linii --------------------------- odległość(napisana przy linijce)
wysokość_całego_zdj(w pix) -------- x
i:
ilość_pixeli_linii --------------------------- odległość(napisana przy linijce)
szerokość_całego_zdj(w pix) -------- x
I wychodzi Ci jaką ma wielkość to zdjęcie w metrach lub km w praktyce. Potem w 3dsie robisz plane w takich wielkościach w jakich wyszło Ci to zdjęcie i nakładasz je na tego plane'a. Mam nadzieję, że zrozumiałeś :)
Żabek:
--- Cytat: "PEKAP" --- i nakładasz je na tego plane'a.
--- Koniec cytatu ---
Tu się gubię. Bo albo nakładam to zdjęcie w zły sposób albo nie wiem. Bardzo proszę łopatologicznie jak nałożyć zdjęcie na obiekt, żeby było widoczne w Viewpoincie a nie tylko w okienku renderingu.
youBy:
Klikasz tam gdzie masz napisane np. top i naciskasz other->flat.
Następnie po nałożeniu tekstury naciskasz jeszcze View->activate all maps
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej