Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Realistyczna trasa kolei piaskowych

<< < (2/49) > >>

hejnal:
ale czad. Super. Powiekszenie takie że każdy tor na stacji można zobaczyć.

Żabek:

--- Cytat: "PEKAP" ---A widziałeś to? http://212.244.179.188/website/Orto/viewer.htm Może będzie lepsze niż mapy papierowe.
--- Koniec cytatu ---

Widziałem. Teraz mi tylko napisz, jak użyć tego w sensowny sposób w 3dsie

PEKAP:
Robisz screena i wklejasz do painta, wycinasz tak by było widać samą mapę bez okienka. Na dole masz "linijkę" i rozciągasz na niej linię, przy rozciąganiu jest napisane ile pixeli ma ta linia. Potem robisz proporcję:

ilość_pixeli_linii   --------------------------- odległość(napisana przy linijce)
wysokość_całego_zdj(w pix) --------  x

i:

ilość_pixeli_linii   --------------------------- odległość(napisana przy linijce)
szerokość_całego_zdj(w pix) --------  x

I wychodzi Ci jaką ma wielkość to zdjęcie w metrach lub km w praktyce. Potem w 3dsie robisz plane w takich wielkościach w jakich wyszło Ci to zdjęcie i nakładasz je na tego plane'a. Mam nadzieję, że zrozumiałeś :)

Żabek:

--- Cytat: "PEKAP" --- i nakładasz je na tego plane'a.
--- Koniec cytatu ---

Tu się gubię. Bo albo nakładam to zdjęcie w zły sposób albo nie wiem. Bardzo proszę łopatologicznie jak nałożyć zdjęcie na obiekt, żeby było widoczne w Viewpoincie a nie tylko w okienku renderingu.

youBy:
Klikasz tam gdzie masz napisane np. top i naciskasz other->flat.
Następnie po nałożeniu tekstury naciskasz jeszcze View->activate all maps

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod