Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Realistyczna trasa kolei piaskowych
Żabek:
Hmmm...
Trzeci mój post pod rząd, pewnie ktoś sklei...
Prace nad scenerią posuwają się w ślimaczym tempie. Głównie ze względu na brak tekstur na modele - ja nie umiem zrobić a nikt inny nie kwapi się, żeby pomóc. A pojeździć z piachem to by się chciało, co?? :>
A tak serio to te tekstury naprawdę są potrzebne - są świetne modele ale bez tekstur wyglądaja tak sobie. Ja niewiele moge poradzić na to, że obok nastawni stoi jakiś świerk i połowę ściany zastawia. Tym bardziej, że taki np. Bór Kamień czeka tylko żeby go splądrować i zburzyć - stoi nieczynny i nieobsadzony. A może lepiej robić teksturę z kupy cegieł? :>
Naprawdę potrzebuję kogoś, kto zajmie się teksturami (albo raczej podejmie się wyzwania, bo przyciąć i wyprostować to każdy potrafi) - zdjęcia są.
Pozdrawiam i czekam na jakiś odzew
Damian
eu07_304:
Mogę popróbować coś posklejać. Jak coś to wal na PW.
Żabek:
Narazie dość, wstawienie 1506 drzew daje w kość... a raczej w palec :)
prof_klos:
..zaczynam się poważniej obawiać o fps ;P
Żabek:
Ja też ale
--- Cytat: "youBy" ---
--- Cytat: "Żabek" ---Powiedz mi, który komp udżwignie scenerię zawierającą, dajmy na to 1 000 - 10 000 drzew?? Większość terenu wokół torów porośnięta jest lasem (choć pewnie niektórych zdziwi, że mamy tu drzewa :P ) Wystarczy na GoogleMapach zobaczyć...
--- Koniec cytatu ---
Policzmy, jedno drzewko to 4 ściany po 2 trójkąty - czyli 8 tri. Razy 10 000 daje nam 80 tys. tri. Mało ;) Pomijając straty na wskutek przeliczania tylu obiektów, to bywają gorsze rzeczy :)
--- Koniec cytatu ---
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej