Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Pierwsza trasa początki

<< < (6/19) > >>

youBy:

--- Cytat: "Cthulhu" ---Pierwsze zacięcie: do czego służą pliki .chk?
--- Koniec cytatu ---
Do określania charakterystyki danego pojazdu
--- Cytuj ---Drugie zacięcie: gdzie są skrypty do konwersji na format .t3d?
--- Koniec cytatu ---
W dziale download http://www.eu07.pl/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=10
--- Cytuj ---
Wracam do tutoriala scenerii, a tam odwołanie do pliku scenery.doc, które generuje mi 3 magiczne cyfry: 404
--- Koniec cytatu ---
http://www.eu07.pl/misc/doc/Scenery.doc
--- Cytuj ---
Zacięcie trzecie: co to są pliki .inc pasywne i aktywne? - już doczytałem :)
--- Koniec cytatu ---
pasywne - tylko są, np budynki, mosty; aktywne - działają (muszą mieć nazwę), np. przejazdy
--- Cytuj ---
*Od czego zacząć - na dzień dobry mam rozpakować skrypty, których nie mam i poczytać sobie scenery.doc

--- Koniec cytatu ---
No tak by było najlepiej :)

Cthulhu:

--- Cytat: "youBy" ---
--- Cytat: "Cthulhu" ---
[...]
*Od czego zacząć - na dzień dobry mam rozpakować skrypty, których nie mam i poczytać sobie scenery.doc

--- Koniec cytatu ---
No tak by było najlepiej :)
--- Koniec cytatu ---


A więc jednak okulary, choć tylko w jednym przypadku... ;-)

serdeczne dzięki za pomoc! Biorę się do roboty.

Cth.

bohunIC:
Garść screenów:

W sceneri zastosowałem wode z kanałem alpha i zrezygnowałem z beznadziejnego 'plane' lasu na rzecz prawdziwych oczywiście w przenośni drzew bo te labirynty textur lasu obok szyby przypominały mi gierki z lat 80, efekt mozna podziwiac na 3 pierwszych screenach. Zrobiłem szlak około 40km z trakcją kilka stacyjek w tym jedna podobna do stacji Kępno zreszta widać tam białe textury eaos'ów zrobiłem odnogi dla spalinówek co by Żuk sie nie nudził. Jak sie youBy nie obrazi to moge wstawić też kawałek LHS'u około 30km. To tyle ludziki, wiecej zobaczycie dopiero we wrześniu. POZDRO

Żuk:
bedzie dobrze tworzenie tras wcale nie jest takie trudne. Pozdrawiam

Grand:

--- Cytat: "bohunIC" ---
 zrezygnowałem z beznadziejnego 'plane' lasu na rzecz prawdziwych oczywiście w przenośni
--- Koniec cytatu ---

Swiete slowa, kazdy sie przyzwyczail stawiac plane z textura lasu a przeciez drzewka wygladaja duzo lepiej a fpsow za duzo nie zzeraja.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod