Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 UNOFF REV290706

<< < (22/22)

Converter:

Ech, przecież to jest pewnie ten sam silnik, co w nebuli na screensach z 2004r. :)
Kolego @Duras, mówisz, ze MaSzyna padła, to ja też mam powiedzieć, że Motor padł ? (kwestia wydania symka)
A @ShaXbee nadal pracuje jak wół nad SPT, a Ty tego nie doceniasz.
I narzekasz, wnioskując iż projekt upadł, że jeśli autorzy MaSzyny, zresztą podobnie jak Ty tego nie opublikowali ? Po co by publikowali symulator w budowie - strata czasu i opinii. Zresztą według mnie i tak MaSzyna SPT ma przewagę, ponieważ idzie na nowszej wersji Open Scene Grapha.
Przemyśl To.
Pozdrawiam,
Converter
PS.A myślę,iż konsola jest dobra, można zaimplementować trochę sterowania ruchem i przesiadanie się do innych pojazdów. I każdemu może się przydać.
Do Queueda: 112a mnie sie nie sypie, jeśli nie zdefiniuję we wpisie do scn tekstury (wpisuję none)

Bart:

--- Cytat: "queuedEU" ---Ponizej przedstawiam wyniki badania przeprowadzonego w kabinie na pustej scenerii oczywiscie przy zachowaniu tej samej pozycji kamery ;D:

que: 6FPS
ABu: 37FPS

--- Koniec cytatu ---


hehe. Czas na kolejną grupę po NKT. FPS Killer Team ;).

Q przemyśl to co napisał Duras odnośnie grafiki. Faktycznie spowolnienie karty graficznej o ponad 50% nie ma żadnego wpływu na FPS. Tak jakby GPU tylko teksturowało, a wszelkie przesunięcia scenerii liczone już były przez CPU.

pudel:
wgralem wszystkie update'y wg kolejnosci no i ruszylo :) wszystko dobrze wczytuje sie tylko na koncu maszyna sie wywala z błędem

queuedEU:
No to to ogolnie wiadomy problem. Narazie proponujezmiane rozmiaru tekstur - jezeli nie pomoze trza bedzie zrobic nowy model(e) ;D.

pudel:
ok poczekam jesli na jakis nowy update :P

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod