Jestem nowy, więc jeżeli powtórzyłem temat to przepraszam.
Mój pomysł jest taki:
Przed każdym odjazdem rewident z maszynistą robią próbę hamulce. W MaSzynie mogło być to samo. Przez radio rewident mówiłby zahamuj, wuluzuj, hamulce w porządku itd. :)
Drugi pomysł to taki żeby w EN57 włączać rozrząd, ponieważ bez tego żaden kibelek nie ruszy.
Trzeci pomysł to dzwięk przy hamowaniu kibla jeśli EN57/EN71 hamuje elektropneumatycznie wydaje dźwięk podobny do stukania.
A ostatnia uwaga dotyczy zmieniania pozycji nastawnika kierunkowego również w EZT. Jeżeli ustawiamy kierunek działa CA/SHP (dźwięk taki jak przy niewyłączeniu CA/SHP).
Tego mi brakuje oraz samego nastawnika kierunkowego. Jeżeli ktoś pracuje albo podjąłby się takiej pracy chętnie pomogę. Mogę również udostępnić fotki nastawnika kierunkowego.
Mój numer gadu-gadu: 6553238