Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Wielopakopak Elektrycznego Zespołu Trakcyjengo.

<< < (5/7) > >>

zygmunt:
masz rację, to nie kibel z paczki, tylko ten, który oryginalnie występuje na tej trasie; jednak wystarczy abyś podmienił w tym wpisie to, co różni go, od zapisu w pliku read me z paczki i pociąg się podmieni :) (zakładając, ze prawidłowo wgrałeś wielopak) ale skoro Tobie nawet na oryginalnym wpisie nie działa, to ja nie wiem gdzie i jak Ty pokopałeś w plikach gry...

MKaczy:
Chciałbym zoabczyć Mauryk, Twój plik "Dynamic.dat" Skontaktuj się ze mna na gg prosze;) nr.2943280

kudłacz:
Mam takie pytanie nie żeby mi się nie podobało(jest super) ale jak by tak do jakiegoś uniwersalla dać podświetlanie nanometrów, amperomierzy i haslera?

Jazda nocą była by przyjemniejsza.

taka propozycja nie bijcie ;)

MKaczy:
Wiatm. Zajełem się problem Mauryka i go rozwiazłem. Opisze go tutaj bo w sumie okazał sie ciekawy.
Poprosilem kolege o przesłanie mi pliku scn. Po otwarciu go, odrazu zauwarzyłem bład.
Wszyscy ineteresowaliście dlaczego nie ma 2 kibli w scenerii skoro mu w start exe pokazuje dwie jednostki.. YouBy przypomniał ze wpisy poczatkowe skałdu musza się róznic, czyli:

    node -1 0 EN57-800ra...
    node -1 0 EN57-800s ...
    node -1 0 EN57-800rb ...
    node -1 0 EN57-801ra ...
    node -1 0 EN57-801s ...
    node -1 0 EN57-801rb ...

I spoko, z tym wpisem jest wszytsko w porzadku. Ale jak wiemy Kolega odpalał symka w jelitkowie wiec tam jest jeszce jedna jednostka. I oczywsicie poczatkowy wpis był taki:


--- Kod: ---node -1 0 EN57-800ra...
node -1 0 EN57-800s ...
node -1 0 EN57-800rb ...
--- Koniec kodu ---

   
Wiec w scerii poprostu powtarzały sie jednostki EN... 800 i kolega widział co prawa w exe wszytskie skałdy, ale w symku odpalał się tylko ten który się nie powtarzał czyli  EN...801. I zawsze był jeden. Wystaczyło zmienić na EN...802 i juz działa.

I na koniec taka moja sugetsia. Doszedłem do wniosku ze takie kmopletowaniu skałdu jak dwie jednostki tej samaj textury, jest troszkę dziwne. Przecież w realu nigdy nie spotakmy, dwóch sprzegnietych kibli o tym samym numerze. Dla wiekszej realnosci zaproponawł bym tworzenie składów z 2 róznych textur, wiem wiem, jest ich mało, i zbyt nie pasuja do siebie, np połączyć EN57-795 z EN57-1708 powstanie kolorowy skałd, no kolorowy ale nie nierealny... Taka moja sugetsia, lecz każdy woli po swojemu;)

I jeszce kolego nowy05, cóz to znaczy "takie piknięcie" ?

Pozdrawiam.

PS:

--- Cytat: "yB" ---Kolego @mauryk, czy żeś może nie zrobił dwóch pojazdów o tej samej nazwie? Innego wytłumaczenia na to nie ma. Zawsze jak są dwa pojazdy o tej samej nazwie w scenerii to się potem robią rożne cyrki. Tak więc zmień numer w którymś wpisie jednostki, bo tam (w jelitkowie) zawsze były dwa składy, jeden pojedyńczy i jeden podwójny.
--- Koniec cytatu ---

No i dokałdnie o tym mowa;)

Mauryk:
Dzięks,  teraz wszystko śmiga;)POZDRO

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod