Wywołany do tablicy postaram się napisać jak bym to widział. Mając listę tras i wirtualnych maszynistów najpierw robimy zapoznanie szlaku (czyli w sumie 4 służby, 2 w dzień i 2 w nocy). Z oczywistych względów zapoznanie szlaku odbywałoby się prowadząc pociągi, czyli troszkę odbiegając od rzeczywistości.
Grafik służb jestem w stanie wykonać można powiedzieć profesjonalnie odpowiednim programem z podziałem na np. plan EZT, towarowy, pasażerski, spalinowy (może za bardzo się zagalopowałem ;) ). Również nie ma problemu jeśli chodzi o wykonanie taśm wzorcowych (chyba, że ktoś uzna, że się do tego nie nadaję ;) ). Grafik moim zdaniem nie musi być zrobiony "na sztywno" - można przewidzieć w ciągu miesiąca np. 3-4 służby tzw. "dyspozycję", czyli jeśli ktoś by wypadł biorąc np. WŻ :) dyspozycja obskakiwała by te służby. Podział na maszynistów w zależności od rodzaju trakcji mniej więcej widziałem w jednym z wątków. Cóż więcej....WOS-y, rozkłady musiały by być napisane. Należy się zastanowić jak ma wyglądać pojedyńcza służba, tzn. czy ma to być "kółeczko", czy np. na Zwierzyńcu takich kółeczek wykonujemy kilka, aby wyjeździć godziny. Można by również połączyć służby na różnych sceneriach....wszystko to jest do dogadania. Póki co do głowy nic więcej mi nie przychodzi, ale na pewno w miarę rozwijania się wątku coś jeszcze wymyślę.