Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 [exe] kilka "drobiazgów"

<< < (5/9) > >>

BOReK:
Faktycznie przy rozruchu kopci wiecej, a podczas normalnej jazdy dymek jest taki średni raczej. Ale to juz kosmetyka, na razie niech w ogóle działa jak trzeba :].

hejnal:

--- Cytat: "andrev1989" ---Ta jasność jest chyba tylko spowodowana ciśnieniem wydobywania się,
--- Koniec cytatu ---

Nie jest.


--- Cytat: "andrev1989" ---Prosiłbym o wypowiedź mechaników z zawodu
--- Koniec cytatu ---

Prośze bardzo. W silnikach diesla kolor dymu zalezy od:
-Stopnia zużycia silnika,
-Regulacji układu wtryskowego,
-obciążenia silnika.
Sprawny technicznie i dobrze wyregulowany silnik daje niewidzialny przezroczysty dym z wyjątkiem sytucji gdy pracuje przeciążony oraz podczas wchodzenia na wyższe obroty. W obu przypadkach dym ma czarną barwę. Im bardziej przeciążony silnik tym czarniejszy dym.

andrev1989:

--- Cytat: "hejnal" ---Sprawny technicznie i dobrze wyregulowany silnik daje niewidzialny przezroczysty dym z wyjątkiem sytucji gdy pracuje przeciążony oraz podczas wchodzenia na wyższe obroty. W obu przypadkach dym ma czarną barwę. Im bardziej przeciążony silnik tym czarniejszy dym.
--- Koniec cytatu ---


Dziękuję, że opowiedziałeś mi o tych silnikach, ale mam jeszcze jedno pytanie, jaki kolor wydobywa się z komina podczas rozruchu?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

hejnal:
Podczas rozruchu dym się wydobedzie taki jak podczas wchodzenia na wyższe obroty w zaleznosci ile "gazu" damy przy odpalaniu. Cały czas mowa o sprawnym silniku.

youBy:
Dzięki @hejnal za wskazówki, jak to ma wyglądać w praktyce. Na pewno się przyda

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod