Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
[exe] kilka "drobiazgów"
BOReK:
Faktycznie przy rozruchu kopci wiecej, a podczas normalnej jazdy dymek jest taki średni raczej. Ale to juz kosmetyka, na razie niech w ogóle działa jak trzeba :].
hejnal:
--- Cytat: "andrev1989" ---Ta jasność jest chyba tylko spowodowana ciśnieniem wydobywania się,
--- Koniec cytatu ---
Nie jest.
--- Cytat: "andrev1989" ---Prosiłbym o wypowiedź mechaników z zawodu
--- Koniec cytatu ---
Prośze bardzo. W silnikach diesla kolor dymu zalezy od:
-Stopnia zużycia silnika,
-Regulacji układu wtryskowego,
-obciążenia silnika.
Sprawny technicznie i dobrze wyregulowany silnik daje niewidzialny przezroczysty dym z wyjątkiem sytucji gdy pracuje przeciążony oraz podczas wchodzenia na wyższe obroty. W obu przypadkach dym ma czarną barwę. Im bardziej przeciążony silnik tym czarniejszy dym.
andrev1989:
--- Cytat: "hejnal" ---Sprawny technicznie i dobrze wyregulowany silnik daje niewidzialny przezroczysty dym z wyjątkiem sytucji gdy pracuje przeciążony oraz podczas wchodzenia na wyższe obroty. W obu przypadkach dym ma czarną barwę. Im bardziej przeciążony silnik tym czarniejszy dym.
--- Koniec cytatu ---
Dziękuję, że opowiedziałeś mi o tych silnikach, ale mam jeszcze jedno pytanie, jaki kolor wydobywa się z komina podczas rozruchu?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
hejnal:
Podczas rozruchu dym się wydobedzie taki jak podczas wchodzenia na wyższe obroty w zaleznosci ile "gazu" damy przy odpalaniu. Cały czas mowa o sprawnym silniku.
youBy:
Dzięki @hejnal za wskazówki, jak to ma wyglądać w praktyce. Na pewno się przyda
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej