Autor Wątek:  Lekks  (Przeczytany 3573 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EP07-1057

  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lekks
« dnia: 28 Marca 2006, 18:59:18 »
Mam takie małe pytanko.Jaki jest wpis dla wagonu lekks?
Bo mój przerobiony z eaosu jest taki:
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Lekks green cars2 0.1 nobody 3 0 enddynamic
podejrzewam ze chodzi o numery ale nie jestem pewien
Lekks-folder
green-obrazek często jest none i wtedy kiedy wagon ma być załadowany.Wpis czym naładowany jest przed nobody
cars2-plik t3d
Czy dobrze rozumuje? jeśli tak to dlaczego wywala mi błąd przy wywalaniu?
Ewnetualnie moze chodzic o sprzeg.Ale jak to wsyzstko dopasowac do odpowiednio wagonu? bo wiem ze 3 to rodzaj sprzegu a 0?
Z Góry Dzięki
K:83261 Odjazd M:Pan będzie łaskawy spojrzeć na semafor K:Osobówka zasłania pytałem czy wolny pan nie odpowiedział, M:Pan nie pytał tylko gadał odjazd! K: Ja nie wiem co to się dzisiaj z tym radiem u wszystkich dzieje...

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lekks
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Marca 2006, 19:50:33 »
Mi działają takie:
node -1 0 Lekss_1 dynamic PKP\Lekss none 203Z 0.0 nobody 3 0 enddynamicładunki: Cars1 i Cars2;node -1 0 Lekss_1 dynamic PKP\Lekss none leks 0.0 nobody 3 0 enddynamicładunki: Cars2 i Cars3.

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
Lekks
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Marca 2006, 19:52:08 »
Rozumiem że przerobiłeś sobie wagon.
Zmieniłeś wpis models: eaos.t3d w .mmd i nazwę .chk?

dalej np:
node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Sgs gray 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
Sgs - folder
gray - tekstura
413Z - .mmd
nobody - brak obsady ;)
3 - sprzęg (śrubowy + pneumatyka, o ile pamiętam)
1 - ponieważ 1 kontener
container40foot - ładunek (plik .t3d o tej samej nazwie)

Piszę z pamięci... mam nadzieje że sie nie pomyliłem.
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline EP07-1057

  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lekks
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Marca 2006, 21:03:43 »
Cytat: "Akvin"
Rozumiem że przerobiłeś sobie wagon.
Zmieniłeś wpis models: eaos.t3d w .mmd i nazwę .chk?

dalej np:
node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Sgs gray 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
Sgs - folder
gray - tekstura
413Z - .mmd
nobody - brak obsady ;)
3 - sprzęg (śrubowy + pneumatyka, o ile pamiętam)
1 - ponieważ 1 kontener
container40foot - ładunek (plik .t3d o tej samej nazwie)

Piszę z pamięci... mam nadzieje że sie nie pomyliłem.


Próbowałem metodą dedukcji rozpracowac cały wpis i nawet widze ze się udało.Ale dzięki za podpowiedź.W pliki mmd się nie mieszam  bo boje się coś popsuć a niechce mi się tylu rzeczy w symku ustawiać
K:83261 Odjazd M:Pan będzie łaskawy spojrzeć na semafor K:Osobówka zasłania pytałem czy wolny pan nie odpowiedział, M:Pan nie pytał tylko gadał odjazd! K: Ja nie wiem co to się dzisiaj z tym radiem u wszystkich dzieje...

Offline Marcin E2rD

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
    • http://ag.bocznica.org/
  • Otrzymane polubienia: 9
Lekks
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Marca 2006, 22:42:56 »
to nie pękaj,tylko zrób sobie kopie pliku który zmieniasz i kombinuj do woli