Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Linia 61 - v1 wydana!
eu07_304:
A właśnie. Jak zrobiłeś niebo odwrócony plane z teksturą?
bohunIC:
--- Cytat: "EU7_304" ---A właśnie. Jak zrobiłeś niebo odwrócony plane z teksturą?
--- Koniec cytatu ---
Właśnie tak jak mówisz! docelowo bedzie coś o wiele ładniejszego jak ze screenów z Nebuli, na razie są inne rzeczy do zrobienia!
Beo:
Stary ile tylko chceszs i jakie chcesz.Choćby jut.biore aparat i w godzinę mogę Ci nastukać 200fotek całej trasy.Myślałeś by przedłużyć o Katowice?Roboty w pipe,ale gdybyśmy się tak wszyscy zabrali za to i owo, to za jakiś czas pierwsze loki mogły by śmigać;)Moim marzeniem jest trasa Cz-wa Gdańsk,aleeee to odległe marzenie:D
Żuk:
To jaki problem. Zacznij robic uklad torowy w 3dmax pozniej podrzucisz komus plik 3d z układem torowym a o otoczenie sie juz zadba. Tylko na tak dlugi odcinek przy obecnym exe to cienko z fps bedzie. Uważam ze trasy o dlugosci 80-100 km sa jak najbardziej wskazane i na nowych komputerach fps bylby w granicach 15 fps. Ale najlepiej robic fikcyjne trasy bo z realnymi to ogrom pracy.
bohunIC:
--- Cytat: "Żuk" ---Uważam ze trasy o dlugosci 80-100 km sa jak najbardziej wskazane i na nowych komputerach fps bylby w granicach 15 fps. Ale najlepiej robic fikcyjne trasy bo z realnymi to ogrom pracy.
--- Koniec cytatu ---
Paweł zrobimy to w częściach! odcinek z cz-wy do HS i od HS do Kalet aale myśle ze wystarczy fps do Kalet w jednym kawałku! P.S. odezwij sie naaa GG mam dla cicebie scenerie spodobaa ci sie, trzeba zadbać o teren i o budynki. POZDRAWIAM
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej