Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Lokomotywa EP05

<< < (9/40) > >>

Profeta:

--- Cytat: "AIR" ---Problem to FPS - ponad 100% mniej jadąc czechem :/
--- Koniec cytatu ---

Tak z FPS może być problem na słabszych kompach, gdyż model lokomotywy jest bardzo szczegółowy. Poza tym kabina jest nieukończona i przez to nie pousuwałem jeszcze wszystkich niewidocznych płaszczyzn itd. Z kolei dojdzie do niej jeszcze kilka elementów także jeżeli chodzi o FPS to lepiej już raczej nie będzie.

--- Cytat: "AIR" ---i mam pytanie: czy w rzeczywistości też EP05 wchodzą na pierwszą bezoporową przy ok 60km/h a drugą ponad 100km/h ?
i czy  też jest tak mułowata przy mniejszych prędkościach?
--- Koniec cytatu ---

Nie mam pojęcia :)

AIR:
no słabego kompa raczej nie mam pentuim 2.8GHz, 512MB RAM,a tam gdzie miałem ok 20 FPS to spadło do 5-6 nawet (więc strasznie skacze)
Szkoda, że nie da się nic z tym zrobić:/

maly:
Witam!
 Jeśli chodzi o rzeczywistość to pozycja bezoporowa na ukladzie
 szeregowym kończy sie gdzieś w okolicach 40km/h reszta to boczniki
 ktorych nie (ominiemy)a jest ich 4. Na ostatnim boczniku osiaga sie te
 60km/h i można spokojnie przejść na układ równoległy. Pozycji równoległych jest 9, bezoporowa konczy sie w granicach~90km/h
 reszta to boczniki,których jest 5

 Chłodzenie oporów rozruchowych odbywa sie za pośrednictwem
 wentylatorów silników trakcyjnych. Na pozycjach oporowych, kanał
 powietrzny, łączący wentylator ze skrzynią oporową, jest otwierany
 (specjalna klapa wewnatrz kanału sterowana elektromagnetycznie)
 na bezoporowej kanał sie zamyka, stąd lokomotywa jest pozbawina
 charakterystycznego wycia podczas rozruchu)
 Na silnikach wentylatorów jest zamocowana pradnica prądu stalego
 połączona z wałem silnika za pomocą pasów klinowych zasila obwód
 niskiego napięcia i ładuje akumulatory (48V)

 Przy rozruchu obwod chłodzenia można włączyć ręcznie z pulpitu,
 jeśli tego nie zrobimy, to włączy sie automatycznie na 3 pozycji
 oporowej.

 Sprężarki na lok.EP05 sa zasilane wysokim napięciem(ET21,22)
 więc włączane bez potrzeby włączania (wentylatorow)

 Model bardzo ladny:)
 Jak mi sie trafi Czesio to nagram dzwieki:)
 
 Pozdrawiam

AIR:
więc fizyka do poprawy (nie wiem czy nie jest poprostu zła przkładnia 44:77?)
nie wiem jaką ma rzeczywiście EP05 ale 44 to chyba za duzo ??
Nich sie wypowie ktoś kto sie zna

Profeta:

--- Cytat: "AIR" ---no słabego kompa raczej nie mam pentuim 2.8GHz, 512MB RAM,a tam gdzie miałem ok 20 FPS to spadło do 5-6 nawet (więc strasznie skacze)
--- Koniec cytatu ---


Testowałem teraz na Mocznikach i musze powiedzieć, że mając o wiele słabszego kompa miałem dobry FPS (16-17 na stacji, 25-28 na szlaku). Jak wiemy z wielu wątków na ten temat z FPS bywa różnie...

Co do samej fizyki to niestety nie dało się na szeregowym wsadzić boczników tak jak są w realu i nie można też zrobić ich różnej ilości na szeregowym i równoległym bo to wymaga zmian w exe. Podobnie kwestia tego by nastawnik sie poruszał podczas bocznikowania.
Na samych Mocznikach miałem problem złapać 160 km/h z dziewięcioma wagonami, ale w rzeczywistości chyba też tak było i dlatego zrobili w nich sterowanie wielokrotne (mogę się mylić).

--- Cytat: "AIR" ---więc fizyka do poprawy (nie wiem czy nie jest poprostu zła przkładnia 44:77?)
nie wiem jaką ma rzeczywiście EP05 ale 44 to chyba za duzo ??
Nich sie wypowie ktoś kto sie zna
--- Koniec cytatu ---

44:77 jest w EP05 - dane z internetu.
Testujcie dalej i piszcie co jest nie tak.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod