Autor Wątek:  Lubuska kolej  (Przeczytany 6213 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline HAKO2

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lubuska kolej
« dnia: 25 Lutego 2006, 13:54:19 »
Witam
ostatnio jak siedziałem w necie odnalazłem kilka ciekawych stron o
Lubuskiej Koleji Regionalnej (LKR) tylko szkoda ze juz nie jezdzi bo to naprawde dobre maszyny i mam pomysł jak je orzywic mam troche fotek składu i kabin przy odrobinie pracu mozna by było nimi posmigac w smyku co wy na to?

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lubuska kolej
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Lutego 2006, 15:43:25 »
Cięzko by było wyskrobać dane tych zespołów. W ogóle, to marna jest jaka kolwiek dokumentacja na ten temat. Fotografii też mało - zdjęcie kabiny znalazłem tylko jedno (na stronie kandydata do Sejmu RP wystawionego przez Zielonych 2004).

Offline Poscikk

  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Lubuska kolej
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Lutego 2006, 16:03:41 »
Jak masz fotki to zrob takie textury :) Tylko jak porzeba modele to zupełnie inna sprawa.

Za sterami 138 godzin 28 minut :)

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lubuska kolej
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Lutego 2006, 17:42:37 »
Mało jest fotek, a na tekstury, to żadne się nie nadają... Modele oczywiście trzeba od nowa.

Oto fotografie znalezione:
http://www.polrail.com/images/lkrwol.jpg,
http://www.polrail.com/images/lkrsule.jpg,
http://www.polrail.com/images/lkrcab.jpg.

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Lubuska kolej
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Lutego 2006, 17:44:28 »
To z Polski?
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lubuska kolej
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Lutego 2006, 17:45:59 »
A tu trochę danych nt. taboru używanego przez LKR.

Dodano po 44 sekundach:

 
Cytat: "EU05"
To z Polski?
Tak, zdjęcia są z Wolsztyna. Tabor pochodzi z Dani.

Offline Poscikk

  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Lubuska kolej
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Lutego 2006, 17:57:51 »
Ładnie to z zewnątrz wygląda. Jak TGV :)

Za sterami 138 godzin 28 minut :)

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lubuska kolej
« Odpowiedź #7 dnia: 25 Lutego 2006, 19:15:40 »
Niestety te zespoły spalinowe nie spisały się na naszych górskich liniach, miały częste awarie, w efekcie czego składy wycofano, a LKR upadła.

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lubuska kolej
« Odpowiedź #8 dnia: 25 Lutego 2006, 20:54:31 »
Cytat: "piotrek"
Niestety te zespoły spalinowe nie spisały się na naszych górskich liniach, miały częste awarie, w efekcie czego składy wycofano, a LKR upadła.

Gorskich liniach w Lubuskiem ?

Offline Poscikk

  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Lubuska kolej
« Odpowiedź #9 dnia: 25 Lutego 2006, 21:48:31 »
Cytat: "piotrek"
Niestety te zespoły spalinowe nie spisały się na naszych górskich liniach, miały częste awarie, w efekcie czego składy wycofano, a LKR upadła.

Wynika to z tego że te pociągi kursowały na linii:
Woj. Lubuskie - Zakopane itp.

Za sterami 138 godzin 28 minut :)

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lubuska kolej
« Odpowiedź #10 dnia: 25 Lutego 2006, 22:03:23 »
Cytat: "kruger"
Cytat: "piotrek"
Niestety te zespoły spalinowe nie spisały się na naszych górskich liniach, miały częste awarie, w efekcie czego składy wycofano, a LKR upadła.

Gorskich liniach w Lubuskiem ?


Hmm... Chyba coś pomyliłem :) Była kiedyś podobna historia z wagonami silnikowymi w Sudetach i może dlatego :)

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lubuska kolej
« Odpowiedź #11 dnia: 25 Lutego 2006, 22:18:50 »
hehe, mozliwe :> swoja droga, widze ze za czasow LKR jazda wagonem sterowniczym naprzod byla praktykowana jednak na polskich torach.

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lubuska kolej
« Odpowiedź #12 dnia: 26 Lutego 2006, 14:36:15 »
Cytat: "kruger"
swoja droga, widze ze za czasow LKR jazda wagonem sterowniczym naprzod byla praktykowana jednak na polskich torach.
To były jedyne takie wagony na polskich torach. Do dziś nadal nigdy nie było poza LKR.

W jakiejś miejscoiwości pod Tuplicami (nie pamiętam dokładnie nazwy, coś chyba Nowa Rola) stoją dwa ostatnie zachowane wagony.

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lubuska kolej
« Odpowiedź #13 dnia: 26 Lutego 2006, 15:15:26 »
Cytat: "Mariusz W."
To były jedyne takie wagony na polskich torach. Do dziś nadal nigdy nie było poza LKR.

Zgadza sie, niemniej jednak pekap mogl sie od nich nauczyc (zreszta nie tylko od nich, wystarczy na Niemcy spojrzec) i zaczac praktykowac jazde wagonem sterowniczym naprzod.